Hotmail/outlook automatisch inloggen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo,

weet eigenlijk niet goed waar dit te plaatsen...

eens een beetje een eigenaardige vraag :
mijn schoonvader zit op zijn + 80 ook nog soms achter de Pc echter hij vindt het een beetje vervelend om steeds zijn hotmail naam en paswoord te moeten invullen.
Ik zoek een methode dat als de pc opgestart wordt hij onmiddellijk d.m.v. van klikken op een icoon (bvb) op bureaublad aan zijn mails kan.
Dit was vroeger al eens gelukt maar slaag er nu niet meer in.

Ben
 
Windows Essentials - Download Windows Live Essentials
met deze link kan je Hotmail downloaden.je krijgt verschillende mogelijkheden maar vink enkel windows live mail aan.laat hem daarna installeren kan een tijdje duren eenmaal gebeurd dien je je aan te melden dus emailadres en wachtwoord.vink dat vakje aan als deze het ww en email moet onthouden.maak een snelkoppeling op je bureaublad klik op een leeg vakje met je rechtermuisknop en kies snelkoppeling maken daarna op oke en ziezo staat op je bureaublad indien je met internet exployer werkt.als je dat vakje hebt aangevinkt kan je gewoon rechtstreeks naar je email
let op indien je de cookies en tijdelijke bestanden enzo leegmaakt moet je terug opnieuw beginnen ww +email invullen en terug dat vakje aanvinken;)
 
Ok Zorro,

Bedankt voor de snelle reactie,

zal dit uitproberen. Krijg wel geen keuze bij downloadvraag (enkel wlsetup-web.exe) , of krijg ik de keuze pas bij het uitvoeren van de .exe ?
 
je start de wlsetup.exe op en je dient hier een keuze te maken ...
neem de geavanceerde optie indien je zelf wil kiezen wat mag geinstalleerd worden ....
 
hoi Zorro,

ben intussen nog niet bij mijn schoonvader geraakt hoor , die woont hier niet naast de deur (gelukkig....(lachen)) maar een 50 -tal km verder en hem dat aan de telefoon uitleggen, daar begin ik niet aan. Hou jullie in ieder geval op de hoogte.

Ben
 
Hoi Zorro ,

gisteren nog eens getest maar uw oplossing werkt niet, userid en paswoord worden nooit onthouden. Zou dit met een batch bestand gaan (weet we niet hoe daaraan te beginnen)

Groetjes
 
Kan je nog eens even kort beschrijven met welke applicatie of service je werkt?
Webmail van Hotmail, Outlook.com, Outlook, Windows Live Mail, ...? Want het is niet exact duidelijk wat je nu gebruikt.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan