Status
Niet open voor verdere reacties.
C

Calus

Gast
Ik heb een HP Deskjet 5652 printer, waarbij normaliter een HP printer-assistent hoort om bijvoorbeeld de inktpatronen automatisch te reinigen of ander onderhoud te plegen. Ik kan die printer-assistent echter nergens vinden. Wie helpt mij uit de brand?
 
klik op computer ...klik verder op de C>en open in "program files(x86)" de map van HP
open de map " Digital Imaging " kijk hier of de map " Product Assistant" vermeld sta
staat deze vermeld opent je deze ....je opent vervolgens de " bin "map en je start het "hprblog.exe" op
 
HP Deskjet 5652 printer assistant

HP Deskjet 5652 printer assistant

klik op computer ...klik verder op de C>en open in "program files(x86)" de map van HP
open de map " Digital Imaging " kijk hier of de map " Product Assistant" vermeld sta
staat deze vermeld opent je deze ....je opent vervolgens de " bin "map en je start het "hprblog.exe" op
===============================
Helaas, de map Digital Imaging is wel aanwezig maar de map Product Assistant ontbreekt. Ik heb de pc afgezocht naar het bestand hprblog.exe maar ook dat is niet te vinden.
Nog suggesties?
===============================
 
Bedankt voor de reactie, maar ook hier word ik niet wijzer van (had dat reeds ontdekt bij Microsoft, maar die link betreft Windows 7 en 8 - ik werk nog steeds met XP, vandaar...).
 
je zegt de xp te gebruiken .....Heb je dan deze driver geinstalleerd http://ftp.hp.com/pub/softlib/software2/COL4155/dj-13596-2/5600_nld_win2k_xp.exe

===============================
Helaas, de map Digital Imaging is wel aanwezig maar de map Product Assistant ontbreekt. Ik heb de pc afgezocht naar het bestand hprblog.exe maar ook dat is niet te vinden.
Nog suggesties?
===============================

je dient in uw geval te zoeken naar de " hpsnlmgr.exe " en niet naar hprblog.exe !

hpsnlmgr.exe staat voor HP-SollutionMannager
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan