Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik kan surfen, mijn netwerkverbinding is in orde, alles werkt. Tot.... op een bepaald moment doet IE niets meer. het begint heel ijverig een webpagina te downloaden en geeft dan na 2-3minuten dat het de pagina niet kan downloaden en of ik off-line wil werken.
Netwerkverbindingen gecontroleerd: alles in orde volgens de test van VISTA. Outlook werkt nog steeds! Zelfs windows update doet gewoon zijn werk. Alleen IE doet zijn werk niet.
Eigenaardig genoeg heeft Mozilla Firefox op zo een moment hetzelfde probleem. Het probleem kan zich ook voor doen als ik eerst Firefox start. Firefox blokkeert dan op dezelfde manier en IE daarna openen geeft weer dezelfde storing, hoewel we netwerkverbinding hebben.
Enigste remedie de PC afsluiten en opnieuw opstarten. En opnieuw hopen dat het lang duurt eer hij zich weer ophangt.
Wie herkent dit? of niet?


Stefaan
 
installeer eens mbam hier te vinden bij downloads,doe een update en scan eventueel uw pc in veilige modus(F8)
 
Het gaat hier wel om Ie 8.
Denk niet dat er veel ondersteuning is.
Beter naar Ie7 gaan en alle problemen zullen opgelost zijn.
 
Eigenaardig genoeg heeft Mozilla Firefox op zo een moment hetzelfde probleem. Het probleem kan zich ook voor doen als ik eerst Firefox start. Firefox blokkeert dan op dezelfde manier en IE daarna openen geeft weer dezelfde storing

Stefaan

Je schrijft zelf dat je het probleem ook met firefox hebt,dus zal IE8 het probleem wel niet zijn.
Volg de gegeven tips eens en laat dan weten of er resultaat is,alvorens je door ms niet op de juiste manier IE8 gaat verwijderen en nog meer problemen gaat creëren!
 
Virus, firewall, malware allemaal gedekt

Virus, firewall, malware allemaal gedekt

Beste allemaal,

Ik heb reeds langer een malware scanner, virusscanner, firewall en al die andere veiligheidsvoorzieningen. Maar toch wil IE 8 niet zijn werk doen. Even voor de duidelijkheid Firefox heeft het probleemvoorlopig nog niet gehad als ik alleen met Firefox werk. Het is alleen zo als ik na 'laat me zeggen' een crash van IE 8 dat Firefox dat probleem ook heeft. Spijtig genoeg is men in de familie niet allemaal overtuigd van Firefox want anders was IE 8 allang verdwenen vrees ik.
malwarebytes vond ook geen malware. Virusscan: clean.

Allé als er nog ideetjes zijn horen we het wel.

Dank aan iedereen die al reageerde.

MVG

Stefaan
 
Probeer eens weer tegaan naar standaard instellingen.
Om terug te gaan naar de standaard instellingen voer de volgende stappen uit.

1. In Internet Explorer 8 ga naar Extra, Internet Opties
2. Klik op het tabblad Geavanceerd
3. Klik op Opnieuw instellen
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan