Status
Niet open voor verdere reacties.

Antwanneke

Steunend lid
Vip Lid
Het is eindelijk zover. Ik heb een nieuwe job bemachtigd. Ik word Paus.

Nu vraag je je zeker af hoe dat komt? Ik leg het even uit...

Hoe kiest men een paus?

Die wordt verkozen uit de beste onder de kardinalen.

Hoe kiest men een kardinaal?

Die wordt verkozen uit de beste onder de bisschoppen.

Hoe kiest men een bisschop?

Die wordt dan weer gekozen uit de beste onder de priesters.

Hoe kiest men dan een priester?

Die wordt gekozen uit de beste onder de dekens.... en dat weet iedereen natuurlijk: dat ben ik!!
 
Die wordt gekozen uit de beste onder de dekens.... en dat weet iedereen natuurlijk: dat ben ik!!

stoefer, ik heb drie kleine gasten en gij??????

een lach en een traan maten zijn wij, geen 'hollandse maten' uiteraard

grtz. wivy :p:p:p (lachen)
 
stoefer, ik heb drie kleine gasten en gij??????

een lach en een traan maten zijn wij, geen 'hollandse maten' uiteraard


Stoefers, ik heb een tweeling gefikst..........
 
Handig zo eentje in het team.
Dan kan ik eindelijk mijn Euromunten collectie kompleet maken. :p
Ik mis het hele Vaticaan nog.
 
Volgens mij doen priesters soms wel eens hele andere dingen onder de dekens.
 
dat ik geen kinderen hier heb rondlopen was een extra argument om me de job te geven. ze houden er in het vaticaan niet van dat je levende bewijzen hebt van het feit dat je de beste onder de dekens bent. vandaar dat ze in principe ook vragen van het alleen met jongetjes te doen... gelukkig kan ik nu als paus die regel wat aanpassen :p :p
 
Het is eindelijk zover. Ik heb een nieuwe job bemachtigd. Ik word Paus.

Nu vraag je je zeker af hoe dat komt? Ik leg het even uit...

Hoe kiest men een paus?

Die wordt verkozen uit de beste onder de kardinalen.

Hoe kiest men een kardinaal?

Die wordt verkozen uit de beste onder de bisschoppen.

Hoe kiest men een bisschop?

Die wordt dan weer gekozen uit de beste onder de priesters.

Hoe kiest men dan een priester?

Die wordt gekozen uit de beste onder de dekens.... en dat weet iedereen natuurlijk: dat ben ik!!

Dan moet je de volgorde nog eens herbekijken, want de dekens zijn de besten van de priesters........ en niet andersom. Dus je bent op het verkeerde been gezet.
 
Dan moet je de volgorde nog eens herbekijken, want de dekens zijn de besten van de priesters........ en niet andersom. Dus je bent op het verkeerde been gezet.

als ik dan nog eens tijd heb zal ik wikipedia aanpassen. daar staat het op verschillende bladzijden in de volgorde die ik aangeef :p ik heb het speciaal nog opgezocht om zeker te zijn...
 
als ik dan nog eens tijd heb zal ik wikipedia aanpassen. daar staat het op verschillende bladzijden in de volgorde die ik aangeef :p ik heb het speciaal nog opgezocht om zeker te zijn...

In West-Vlaanderen hebben we een deken (gehad, want die is onlangs teruggevonden na zelfdoding) Die had de leiding over diverse priesters. Ik weet niet waar Wikipedia die info haalt maar dat van die dekens, weet ik wel zeker. Zoek maar eens op dekenij en pastorij.
 
Experts overwegen om seksverslaving op te nemen in de zogenaamde 'diagnostische en statistische handleiding van mentale stoornissen'. De Amerikaanse psychiatrische associatie (APA) publiceert deze handleiding, die wordt beschouwd als een gids die echte psychologische aandoeningen scheidt van ingebeelde stoornissen.

Met de recente escapades van celebs als Tiger Woods en Russell Brand, is de discussie rond de nieuwste officiële verslaving opgeleefd. Woods volgde voor zijn 'aandoening' een intensief programma van zes weken. Hij leed aan seksuele anorexia, verslaving aan relaties en seksueel trauma.

De gezondheidsdienst in de VS is inmiddels ook een proefproject voor de behandeling van de vreselijke aandoening gestart.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan