illegale Windows???

Status
Niet open voor verdere reacties.
Standaard gebruikt HP een afgeschermde recovery partitie, dus als er backup OEM staat klopt er iets niet.

Ja, normaal wel. Ik weet wel dat HP tegenwoordig één van hun partities zichtbaar laat staan, alleszinds op de laatste probook portables. Maar ik weet nietmeer juist welke data hierop stond.
 
Kan productcode niet wijzigen.
Als ik klik op "productcode wijzigen" gebeurt er niks...

Vind ook de recovery partitie niet, dus regelrechte ramp.
Wat ze daar uitgespookt hebben weet ik niet.
Heb speciaal die HP gekocht omdat Win 7 voor geïnstalleerd was en je een recovery partitie hebt (normaal toch).
 
Ik blijf het vreemd vinden dat slmgr.vbs niet werkt.
Is Windows Up tot date, staat Visual C++ geinstalleerd
 
We zouden de oorzaak moeten vinden zoals Pluis hier vermeld. Kan je eens gaan kijken in het Windows Logboek. Kijk vooral in de applicatie en Systeem tab en kijk of er iets terug te vinden is op het tijdstip dat je slmgr.vbs uitvoerd. Indien hier een warning, error of critical boodschap staat, laat ons dan even weten wat hierin staat.
 
Bij toepassing krijg ik enkel het volgende :
De licentieactivering (slui.exe) is mislukt met de volgende foutcode:
0x8002801D.

bij systeem zie ik geen meldingen, enkel een 2tal die betrekking hebben op Media Player
 
Schakel even je Windows firewall uit en als je een ander firewall product gebruikt, schakel dit ook even uit en probeer nog eens aub?

Wat je ook kan proberen is de Windows System File Scan. Open command prompt window en voer volgende uit: sfc /scannow (kan enige tijd duren).
 
Alles van Pluis en Dragon80 uitgevoerd, maar helaas zonder oplossing.
Zopas terug die waarschuwing gekregen.
Zal morgen verder zien en contact opnemen met de winkel.
Heb ook al een illegale oplossing gekregen, maar daarvoor ben ik niet te vinden.
 
Ik vind dit heel vervelend, ik zou graag een oplossing weten, maar alles duidt er op dat de winkel waar je deze PC gekocht heeft, behoorlijk fout zit. En dan houdt dit voor ons op.

Een illegale oplossing hoeft niet schadelijk te zijn en in jouw geval zelfs een redelijke oplossing.
Je hebt voor een PC met licentie betaald, alleen de winkel heeft waarschijnlijk gefraudeerd en dat is na 10 maanden niet meer te bewijzen.

Ik ben benieuwd wat de verkoper morgen zegt. Misschien krijg je een legale Windows 7 cadeau en zijn alle probvlemen opgelost.

Hou ons hier op de hoogte.
 
je ga vandaag terug naar de winkel en leg je geval uit , luisteren ze niet en ondernemen ze géén stappen om jouw te helpen , zeg je hen dat de naam van de winket in het gedrang komt omdat je de onbudsdienst hierover inlicht !
wees cordaat maar kort ..en vriendelijk...succes
 
HP Klantenondersteuning HP NL - HP Total Care

Geachte heer Sinnaeve,

Hartelijk dank voor het toesturen van uw reactie.
Ik wil u in dit geval verzoeken om een Windows systeemherstel uit te voeren met behulp van de Recovery Manager. Hoe u dit kunt doen wordt uitgelegd op de onderstaande website. Let er wel op dat de Recovery Manager op uw systeem ook Herstelbeheer kan heten.
Besturingssysteem Windows 7 herstellen met HP Recovery - HP Klantenondersteuning (Nederland - Nederlands)

en die HP recovery Manager is NIET te vinden.
Ben er zoet mee.
Waarschijnlijk hebben ze een eigen OEM versie geïnstalleerd en de recovery partitie van HP verwijderd (per ongeluk of ????).
Zal morgen hun reactie wel horen, belooft weer iets van lange adem te worden.
 
Dat zal iets voor morgen in de winkel zijn.
Zij mogen daar voor opdraaien, kosten : 38.72€
Bedankt voor die waardevolle tip.
We gaan er geraken, stap voor stap...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan