Antwanneke

Steunend lid
Vip Lid
ik zou het heel handig vinden als je berichten kon aanvinken om ze uit de lijst te verwijderen. om zo een overzicht te houden als je er eens even tussenuit bent. of dat je ze kunt selecteren/sorteren op topic enzo. een beetje als een mailbox zeg maar...
 
De optie is er als je naar nieuwe berichten gaat kan je dingen aanvinken en dan onderaan in menu heb je de keuze dat je deze wil zien dat enkel aangevinkt staan. Voor andere keer word dit wel niet opgeslagen.

ivan-albums-varia-picture3174-new.png
 
De optie is er als je naar nieuwe berichten gaat kan je dingen aanvinken en dan onderaan in menu heb je de keuze dat je deze wil zien dat enkel aangevinkt staan. Voor andere keer word dit wel niet opgeslagen.

ivan-albums-varia-picture3174-new.png

en kan je ook berichten uit de lijst wissen zonder dat ze echt uit het bewuste forum gehaald worden?
 
Ik zie die vakjes om aan te vinken, helemaal achteraan, toch niet staan!!!!!!!!!!!!!!
 
Ik zie die vakjes om aan te vinken, helemaal achteraan, toch niet staan!!!!!!!!!!!!!!

Dat is juist j.w ik heb het even gecontroleerd, ik zal morgen eens nazien wat ik er aan kan doen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan