Status
Niet open voor verdere reacties.
Had eens graag Incredimail op mijn pc geinstalleerd omdat het zo'n mooi progje is voor het verzenden van mailtjes, maar hoor daar eigenlijk weinig goed nieuws van. Wie wil er mij uit persoonlijke ervaring laten weten of dit een goed of slecht programma is, lees nogal veel dat dit progje spayware installeerd en dat bv telenetters weinig of geen mail aankrijgen verzonden door Incredimail om dat de spamfilter van deze provider de achtergronden van de mails zou zien als spam, dat vele bedrijven mails verzonden met dit progje wijgeren en dergelijke. Hopelijk laten velen hier hun ervaring met dit progje hier achter zodat ik en misschien nog vele anderen er weer een beetje wijzer van worden.
 
ik heb incredimail een paar jaar geleden gekocht omdat je anders die banner van emoticons mee verstuurd en dat is zo ene om ne schrik van optedoen :us4alldeuk:
(was van een nederlander waar je kon betalen via overschrijving geen creditkaart nodig ) was maar 19 euro voor levenslang
dat was in reclame nu heb ik gezien dat het 30 euro is
ik weet niet of ik die link hier mag zetten als je wil kan ik hem versturen in een mailtje
ik verstuur nu niet zo heel veel mail van die spam kan ik niet veel zeggen
ik ben ook een telenetter
 
ik heb incredimail een paar jaar geleden gekocht omdat je anders die banner van emoticons mee verstuurd en dat is zo ene om ne schrik van optedoen :us4alldeuk:
(was van een nederlander waar je kon betalen via overschrijving geen creditkaart nodig ) was maar 19 euro voor levenslang
dat was in reclame nu heb ik gezien dat het 30 euro is
ik weet niet of ik die link hier mag zetten als je wil kan ik hem versturen in een mailtje
ik verstuur nu niet zo heel veel mail van die spam kan ik niet veel zeggen
ik ben ook een telenetter

ben nogal veel bezig met e-mail dus had toch graag een progje gehad dat bij alle providers de mailtjes binnen komen. Hopelijk komen er nog meer reacties
 
Re

Re

ik heb incredimail een paar jaar geleden gekocht omdat je anders die banner van emoticons mee verstuurd en dat is zo ene om ne schrik van optedoen :us4alldeuk:
(was van een nederlander waar je kon betalen via overschrijving geen creditkaart nodig ) was maar 19 euro voor levenslang
dat was in reclame nu heb ik gezien dat het 30 euro is
ik weet niet of ik die link hier mag zetten als je wil kan ik hem versturen in een mailtje
ik verstuur nu niet zo heel veel mail van die spam kan ik niet veel zeggen
ik ben ook een telenetter
Als je wil mag je die link sturen via pm.
 
ik gebruik ook incredimail en ik heb nergens geen last van , vind het een fijn programma
 
incredimail werkt hier geen 100%,maat toch 99%.
heb al kleine probleempjes gehad ,bij gebruik van een zekere emoticon of
soort briefpapier,dat mijn mailtje niet aankomt bij de geadresseerde.
maar momenteel na herinstallatie loopt alles normaal.
IM heeft mij nog geen spyware bezorgt.
ben eens opnieuw begonnen met Outlook Express,
maar kon het niet gewoon worden.'t was ff afkikken.:p
nu hou ik het toch bij IM.:duimop:
 
Incredit

Incredit

Wat ik ondervond;alle spam komt binnen of je moet betalen en uit nieuws gierigheid eens geklikt op outlook express en....?er zaten berichten in.
Voor de rest vind ik wel mooi.
 
ja als je gratise neemt dan kun je junkfilter gebruiken( het is wel een junkfilter tussen aanhalingstekens)

en van de dag dat je betaald poef niet meer
als je dan nog de junkfilter wil hebben moet je die kopen



als je last heb met junkmail kun je
mailwasher gebruiken ik heb hem uitgeschakeld omdat ik niet te veel junk binnenkrijg

MI heeft mooie skins en mooie papier als het zo maar iets is dan ben ik er bij :yahoo: ik gebruik IM al jaren




 
ja ik denk het ook dat dat niet samen gaat

spamfighter is meestal voor outlook
spamfighter heeft een database waar iedereen zijn "spam" kan rapporteren zodat iedereen die mail automatisch in de vuilmand werpt
het is gemakelijker in gebruik

mailwasher is mischien wat moeilijker in gebruik maar heeft als voordeel
je doet eerst mailwasher open en kijkt wat je wil binnenlaten in je mailprogram
op je computer en de rest verwijderen

de gratis mailwasher dat nu gedownload word kun je maar een acount aanmaken

ik kan eens zien voor de oude mailwasher als je meer dan één acount hebt

hier nog wat info om te lezen

http://home.versateladsl.be/vt632929/Handleiding/Mailwasher.html

http://www.321download.com/LastFreeware/page2.html
 
Laatst bewerkt:
Increditmail er gewoon afgesmeten. Blokkeerde mijn inkomende mails en de uitgaande kwamen heel vervormd aan op bestemming. Dus niet in de orde zoals ik het bericht getypt had. Dan ding eraf gesmeten en alles was weer normaal.

Ik gebruik ook de spamfigther en ben er heel tevreden over.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan