Installatie Monitor probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.
Heb een Monitor van HP w2007v. Hij gaat nog kan nog alles zien. Als ik met Everest wil zien wat voor driver ik heb dan geeft hij voor mijn monitor een geel vraagteken. Heb een installatie gedaan voor mijn monitor en in het midden van de installatie prosces geeft hij een probleem. Dat er een fout opgetreden is bij de installatie. Heb het 3 keer geprobeerd en altijd dezelfde probleem.;! Misschien weet er iemand hoe ik dit kan oplossen.
 
Probeer het apparaat eens te verwijderen; bij XP de submap hardware in eigenschappen deze computer,
bij Vista submap apparaatbeheer in eigenschappen deze computer,
pc opnieuw opstarten en daarna je apparaat opnieuw installeren.

Al dan niet met je eigen driver oftewel wat Ivan aangaf.

Succes !!
 
Je hebt al problemen waardoor hij niet "goed" werkt, je zal dus geen zwart scherm krijgen.
Als je het niet vertrouwd probeer dan eerst maar eens de optie uitschakelen.

P.s.

Bij installeren van windows heb je ook nog geen drivers van de monitor geïnstalleerd en toch heb je beeld ;)
 
Ik heb mijn computer gekocht met alles erop en er aan. Dus heeft de fabriek het al geinstalleerd. Misschien is mijn monitor voor een 64-bit. Ik heb 32-bit. Met mijn installatiet probleem komt er altijd een 64 in. Ik ga er mij bij neer legen dat het niet gaat. Kan het nog altijd gebruiken dus ik laat het zo. Om verdere veranderingen te doen. Bedankt allen .
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan