Status
Niet open voor verdere reacties.
B

ben

Gast
Heb hier een tweede pc'tje liggen,nu wou ik deze eens onder handen nemen en een verse versie van xp opzetten.

Nu komt het....het momment dat windows vraagt om te instaleren,dus na het laden van alle bestuurdingens enz... krijg ik blauw scherm met melding 0x0000007b......en iet van c34


Ik zoek hier dus raad,geen linken want heb me rot gezocht..iemand die hetzelfde heeft meegemaakt mss.

Gedaan: reset bios--- geen oplossing
Andere hd--- geen oplossing
andere lezer- geen oplossing
format hd,chkdsk- geen oplossing


??????? weet het echt niet meer[OPLOSSING]
awel se...het was inderdaad de ide kabel..andere gestoken en probleem opgelost....thx allen
[/OPLOSSING]
 
Laatst bewerkt door een moderator:
heb je al gekeken of je ramlatjes nog goed zijn of vastzitten ?
 
thx voor het helpen denken

geheugen is ok---- geen oplossing
 
Ik heb eens zo een pc gehad, kreeg ook fout melding als ik xp wou installeren.
Besluit moederbord was stuk.
 
ik heb dat eens kunnen oplossen door de 40 aderige IDE-kabel v/d hdd te vervangen door een 80-aderige
Succes
 
ik krijg hier zo af en toe ne pcke binnen en soms ook dan zo een foutmelding wat doe ik dan, eerst een vers copietje maken en proberen wanneer dit nog voorkomt ontkoppel ik alles in de pc die voorlopig geen nut heeft zoals 2de hd, cdrom, usb, enz... en probeer ik opnieuw wanneer dit terug komt de foutmelding doe ik een test door instalatie op een andere hd uit te voeren wanneer deze foutoplossing terug komt dan hoogstwaarschijnelijk ofwel moederbord kapot of cpu of je memory
 
awel se...het was inderdaad de ide kabel..andere gestoken en probleem opgelost....thx allen
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan