Status
Niet open voor verdere reacties.
goedemorgen

Ik probeer office 2007 te installeren in windows 7 maar krijg steeds een melding fout 1935 en dan stop de installatie.

Heeft iemand er een antwoord op en wat te doen.

m.v.g. gems
 
Lees daar ook eens :
Methode 2: .NET Framework versie 2.0 installeren.
Is je windows Up to date? Nodig Servivepack1 geïnstalleerd en alle updates bijgewerkt. Volgens mij is dat de oorzaak van het probleem.
 
Dit is al een poosje een bekend probleem. Ik lees hier wereldwijd over.

Een echte oplossing heb ik nog niet gelezen. Wat wel helpt is om de besturing en verder alle programma's er opnieuw op te zetten.
Daarom is er een suggestie voor dit probleem en moet in de hoek van de opruimers gezocht worden. Dus een cleaner die iets te grondig te werk gegaan is en te veel heeft verwijderd.

Probeer als je zo'n cleaner gebruikt en je hebt hier regelmatig backups mee gemaakt om zo ver mogelijk terug te gaan en zo'n backup terug zetten.
 
Dat is dus één van de voornaamste redenen waarom registry cleaners af te raden zijn... Ze zien een "slapende" sleutel en zien hier het nut niet van in... gevolg; verwijderen...
 
bedankt voor de reactie's als alternatief ashampoo office er opgezet.


m.v.g gems

Misschien wil je vermelden of je regelmatig een cleaner gebruikt en welke. Dit kan helpen om ooit een oplossing te vinden voor dit probleem.

Leuk trouwens om een antwoord te geven tegen een bijna Westlander.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan