Status
Niet open voor verdere reacties.
N

NAM

Gast
Als ik een formulier op een website invul en vervolgens verstuur krijg ik de melding :
""Anti-spam controle is mislukt. Controleer of u Javascript aan heeft staan en probeer opnieuw."".
Als ik vervolgens niets doe en het formulier opnieuw invul dan gaat het wel goed.
Dit doet zich bij een bepaalde website voor waarop ik elke dag een prijsvraagformulier invul.
In het verleden ging het altijd goed en ik heb, bij mijn weten, niets gewijzigd.
Wat kan hiervan de oorzaak zijn en hoe kan ik zien of Javascript aan staat?
 
Inmiddels heb ik nog wat onderzoek gedaan: ik heb de laatste verzie van Java script en een oudere verzie verwijderd. Java script staat ook aan. Het probleem blijft bestaan. Wat kan de oorzaak zijn?
 
Wat dit formulier gebruikt aan scripts op de betreffende website kan ik natuurlijk niet weten.

Ga eens naar Internetopties en dan Beveiling en dan Aangepast niveau. Hoe staat dit ingesteld ? Kies hier eens voor de minst mogelijk beveiliging. Start de website met het betreffende formulier en probeer eens wat het nu doet.
Als het dan wel werkt, kun je via deze manier erachter komen wat er voor het formulier nodig is.
 
Pluis, bedankt voor je snelle reactie. Ik heb je advies opgevolgd maar helaas zonder resultaat.
 
Staat ingeschakeld, zie printscreen:
ScreenShot030.jpg
 
Laatst bewerkt:
Ja, staat ook goed.

Dan vrees ik dat die website een beetje moeite met IE9 heeft. Dit komt helaas wel vaker voor.
Het enige wat ik kan adviseren is: Probeer eens een andere Browser. Firefox of Safari voor Windows bijvoorbeeld.
 
Pluis, bedankt voor je inbreng. Ik zal het eens melden bij de website.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan