kan AVG niet volledig verwijderen

Status
Niet open voor verdere reacties.
E

eightofnine89

Gast
Hallo,

Ik kreeg deze week problemen met AVG. Kreeg de melding dat mijn licensie nok was en ik moest mijn code terug invoeren. Dit kon ik niet, omdat dit tijdens installatie automatisch gedaan wordt. Dan maar verwijderd en een nieuwe afgehaald. Probleem blijft echter hetzelfde. Ik heb m'n pc gescand met Smitrem en Hitman pro in veilige modus ingeval van virus of trojan. Er werd niks gevonden. Dan maar Avast op de pc gezet.
Probleem is nu dat er nog altijd files van avg achterblijven en ik kan ze niet verwijderen(zijn nog in gebruik volgens pc). Ben tot in het register geweest en ik vind niks meer. Als ik de pc opstart begint de auto update van avg en krijg ik terug die foutmelding. Wanneer ik zoeken gebruik vind ik de volgende files avg7log en avg7log.log.lck . Het eerste is een tekstdocument en het tweede een bestand. Geen van beiden is te verwijderen.
Iemand enig idee wat er kan gedaan worden?

Ps: Avast heeft geen probleem met de achtergebleven files.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Jan,

De eerste link kon ik niet gebruiken, was trouwens voor avg6 en ik gebruikte 7.5.
Bij de tweede link heb ik ccleaner en atf gedownload, maar dat heeft ook niks opgeleverd. Easycleaner had ik zelf ook al.
Zoekopdracht had ik ook al gebruikt en die vond enkel avg7log en avg7log.log.lck, dit zijn de enige overgebleven files nadat ik een uninstall gedaan had van avg.
Toch bedankt voor de hulp.
 
Kijk eens in msconfig of daar nog iets van avast staat.

Start-uitvoeren--msconfig--tabblad opstarten. Vink daar alles wat met avst te maken heeft uit en start opnieuw op
 
kijk ook eens hierna

Taakbeheer/Processen (ctrl-alt-del)
avgamsvr.exe SYSTEM
avgcc.exe Eigenaar
avgemc.exe SYSTEM
avgupsvc.exe SYSTEM

MSCONFIG bij de tab Opstarten (start-uitvoeren-msconfig-enter)
avgcc uitvinken
avgemc uitvinken
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan