kan film niet branden

Status
Niet open voor verdere reacties.

KrisVM

Steunend lid
Vip Lid
heb film op harde schijf staan was enkel mogelijk te rippen met dvd decrypter (clone en any dvd konden hem niet rippen), nu heb ik het probleem dat ik de film niet kan op dvd zetten, dvd shrink gebruik ik normaal als clone dvd niet werkt maar nu gaat het met geen enkel progr om de film op een 4.7gb schijfje te krijgen ik kan wel naar de film zien op pc maar had hem graag gebrand om ruimte op pc te vrijwaren iemand een oplossing
 
heb geen dual brander :-(
is het ook niet mogelijk om hem te verkleinen met dvd shrink? en ook clone dvd kan nadat ie op je HDD staat hem weer hercoderen tot ie op een schijfje van 4,7 gig kan over welke film gaat het juist mss kan iemand die hem wel kan herwerken hem naar je kan opsturen dan ;)
 
fast en furios tokio drift heb al geprobeert met shrink en met clone dvd niks aanvaard de film om te hercoderen of te branden enkel decrypter heeft hem op hdd kunnen zetten
 
Ik heb juist hetzelfde probleem, de film staat op mijn harde schijf en als ik met shrink hem wil comprimeren zegt hij dat er een fout in het bestand zit.
Hij speelt de film wel volledig af op mijn computer(onpl)
 
ik heb dit ook gehad, en ik werk nu met of brand ze nu met clone dvd (zonder schaapje). en brand ze dan op mijn hdd met lazer en niet met de whrigther
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan