Kan Flash Player 11.1 niet instaleren met IE 9 op Windows 7 PC. Wie weet een oplossin

Status
Niet open voor verdere reacties.
Van de ene dag op de ander vraagt mijn computer (Dell 64 bit W 7) om de nieuwe Flash Player te installeren om de youtube en andere web filmpjes/nimaties te kunnen bekijken. Daarvoor werkte alles perfect.
Dus probeer ik nu de nieuwe Flash Player 11.1 te downloaden en te installeren.
Bij installatie vraagt computer om eerst alle open IE websites te sluiten. Dat doe ik en vervolgens wordt installatie voltooid. Adobe website geeft ook aan dat Flash Player succesvol is geinstalleerd.
Echter... Flash Player blijkt toch niet geinstalleerd te zijn (bij youtube vraagt computer nog steed om nieuwe flash player te installeren ....!) en programma is ook niet te vinden op mijn computer. Wel staat Flash Player 11.1 in de softwarelijst van het Configuratie scherm !!

Ter info: Ik gebruik al de 32 bit versie van IE om flash player te downloaden.
Bij gebruik van Google Chrome Browser werkt het allemaal wel. Kan echter met Chrome de Flash Player niet downloaden, omdat die al ingebouwd is in Chrome.

Ik zie op internet dat er velen zijn die dit zelfde probleem hebben. Waarom komt Adobe of Microsoft niet met een oplossing.
Wie heeft wel een oplossing ?

Of moeten we toch maar geheel overstappen op Google Chrome en IE ritueel verbranden ??

Vast bedankt voor de oplossing.

Maarten
 
open configuratiescherm ..
klik op het icoon van de adobe flashplayer..
open de tap geavanceerd...
klik verder op nu controleren ....
er word verbinding aangemaakt ...deze vermeld dan indien er een update nodig is of niet ...
zelf kreeg ik de vermelding dat ik over de nieuwste versie beschikte ....
Bekijk bijlage 8309
 
Allen bedankt voor de adviezen. Ik heb ze allemaal uitgevoerd, maar geen resultaat.
Ook de Adobe ondersteuning (problemen met Flash Player installeren oplossen) door Swake genoemd, hebben geen effect.
N.B. Het installeren van De Flash Player op mijn Asus laptop levert overigens geen problemen op !

Maarten
 
Ik denk dat IE 9 opnieuw moet ingesteld worden. Hetzelfde probleem deed zich bij mij voor (op twee computers, ik denk na een update). Alles geprobeerd, maar niets hielp, totdat ik op een oplossing stuitte ergens op internet: extra (rechts bovenaan in IE) > internetopties > geavanceerd > opnieuw instellen. Toen werkte adobe flash player 11.1 ineens weer terug.
Op 1 computer was ook een probleem met Java dat niet wou werken ondanks laatste update, zo kwam ik tot de oplossing voor beide!
Hopelijk werkt dit voor u...

Jach
 
Jach,
Je bent fantastisch. Het werkt. Eigenlijk zoo simpel, maar kom er maar eens op. Ik hoop dat jouw oplossing ook gelezen wordt door alle mensen die het zelfde probleem hadden.
Wel vreemd trouwens, dat deze toch eeenvoudige oplossing, niet voorkomt op de ondersteuningssite van Adobe Installatie problemen Flashplayer met IE browser) en IE (MIcrosoft) !
Nogmaals bedankt. Zo heeft PCTUTS toch weer zijn nut bewezen.
(Ik zal IE voorlopig nog niet verbranden !)
Maarten
 
Ik denk dat IE 9 opnieuw moet ingesteld worden. Hetzelfde probleem deed zich bij mij voor (op twee computers, ik denk na een update). Alles geprobeerd, maar niets hielp, totdat ik op een oplossing stuitte ergens op internet: extra (rechts bovenaan in IE) > internetopties > geavanceerd > opnieuw instellen. Toen werkte adobe flash player 11.1 ineens weer terug.
Op 1 computer was ook een probleem met Java dat niet wou werken ondanks laatste update, zo kwam ik tot de oplossing voor beide!
Hopelijk werkt dit voor u...

Jach

Bedankt jach voor je goede raad ;)
 
een bedankje

een bedankje

ik las net hier op het forum de oplossing die ik sinds een 4 tal maanden zoek voor mijn flashplayer, probleem kwam niet eerder voor en weet ook niet juist wanneer het begonnen is of waardoor. In ieder geval dank je wel Jach!!!!,dit is echt en super oplossing die je voorstelde; poepsimpel ook nog. Nu kan ik weer met IE op youtube of in sommige spelen die niet wilde laden joepieeee!!!!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan