kan systeemherstel niet meer inschakelen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Beste,

een hele tijd geleden maakte mijn pc nog automatisch herstelpunten. Omdat er een probleem was met mijn pc wilde ik terug naar een vorig herstelpunt.
Elk herstelpunt dat ik probeerde werkte niet. Nadat mijn pc terug opstartte van het systeemherstel zei hij telkens: systeemherstel niet voltooid.
Ik had dit dan opgezocht en op een forum zeiden ze dat je al je herstelpunten moest verwijderen en systeemherstel moest uitschakelen en daarna weer inschakelen.

Na mijn systeemherstel uit te schakelen en weer te configureren en in te schakelen en daarna op OK te klikken kreeg ik deze foutmelding:

fout 1.jpg

Toen ik daarna op OK klikte en in het tablad systeembeveiliging voor OS (C:) weer op OK klikte kreeg ik de 2de foutmelding:

fout 2.jpg

Weet iemand hier raad mee?

Bij voorbaat dank.

Tasja.
 
betreffende de fout code 0x80070032
Dit gebeurt als de Windows Event Log en de Task Scheduler services zijn uitgeschakeld. Volg deze stappen om het probleem op te lossen.
1. Klik op Start, Services.msc. Druk op {ENTER}
2. Dubbelklik op Windows Event Log
3. In de keuzelijst Start, zorgen ervoor dat Automatisch is geselecteerd
4. Klik op Start om de service te starten, als het niet al wordt uitgevoerd
5. Sluit de Services-console
6. Start Windows opnieuw op.
**Als het probleem zich blijft voordoen, controleert u de status van de Windows Event Log en Taakplanner diensten.
Als de Task Scheduler-service is in een uitgeschakelde toestand, download dan het bestand schedule.reg uit de sectie Bijlagen hieronder.
Sla het bestand op het bureaublad en dubbelklik op het bestand om de inhoud samen te voegen met het register.
Klik op Ja wanneer u wordt gevraagd om bevestiging.
**Start Windows opnieuw op.
Schedule.reg
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan