laptop acer startup repair

Status
Niet open voor verdere reacties.
hallo,ik heb een probleem, mijn kleinzoon heeft na spelen op externe schijf de laptop niet afgesloten maar stekker eruit gehaald, toen wij hem weer aan deden verscheen alleen maar de startup repair, dat heb ik laten doen is een geheugen test,verder kan ik niets meer doen. ik klik dan op probleem verzenden en lees dan dat het probleem niet opgelost kan worden,maar contact moet opnemen.ik snap er niets van,misschien hebben jullie een oplossing,ik ben niet handig met computers. 2 weken terug heb ik recovery op laptop gedaan,maar dat kan ik nu niet meer vinden,het lijkt wel of alles weg is,hoop dat jullie dit een beetje begrijpen. vr gr corrie
 
probeer eens op te starten in veilige modus(f8) en doe dan een systeemherstel naar een vorige datum(die herken je aan de dagen die vetgedrukt zijn) en start dan je pc terug normaal op
 
dat had ik al tigx geprobeerd maar ik heb nu wel recovery gevondendoor alt en f10 in te drukken.de laptop is nu alles weer aan het installeren,hoop dat ik internet weer heb want ik heb een router,heeeft mijn zoon 2wkn geleden gedaan. vr bedankt voor je hulp.gr corrie
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan