Status
Niet open voor verdere reacties.
is er iemand dat mijn raad kan geven over mijn laptop
ik had hier een prog gevonden voor mijn harde schijf te controlren op warmte nu is die 45° en en zecht telken warning di temperature is to high als ik het goed begrijp heeft dat te maken met mijn ventilatie of wat zit er in een laptop in

alvast bedankt
 
Laatst bewerkt door een moderator:
is er iemand dat mijn raad kan geven over mijn laptop
ik had hier een prog gevonden voor mijn harde schijf te controlren op warmte nu is die 45° en en zecht telken warning di temperature is to high als ik het goed begrijp heeft dat te maken met mijn ventilatie of wat zit er in een laptop in

alvast bedankt
Hallo,
Het kan zijn dat er te weinig koelpasta aan de koeler is van je processor of het kan ook dat je laptop binnenin eens een grondige stofbeurt nodig heeft.
 
is er iemand dat mijn raad kan geven over mijn laptop
ik had hier een prog gevonden voor mijn harde schijf te controlren op warmte nu is die 45° en en zecht telken warning di temperature is to high als ik het goed begrijp heeft dat te maken met mijn ventilatie of wat zit er in een laptop in

alvast bedankt
Heb 2 laptops een 45 graden en de ander 42 graden ze doen het goed dus ik denk dat dit een normale temperatuur is
 
je hebt ook programs die fake alarms geven om vb :de pro versie te kopen .......denk dat 45% geen uitzondering is voor een laptop of pc...
dus eens controleren met een ander program...

grts
 
Een oplossing is ook een externe koeling (19.90€)

1284650a145308db.jpg


Of een externe koeling met wat opties zoals usb poorten (49.95€)

1284650a23c433de.jpg


Of een super deluxe koeling (89.95€)

1284650a14553757.jpg
 
Een Laptop op 45 graden is toch niet zo extreem? Waar je op moet letten bij een laptop is dat je ventilatieopeningen niet geblokkeerd zijn. Ik heb ooit met een hp op schoot alle openingen zo grondig geblokkeerd dat de harde schijf eruit brandde:( Daarna heb ik naast een nieuwe harde schijf ook een dienblad gekocht waar de laptop op kon staan bij gebruik op schoot. Al doende leert men zullen we maar zeggen:D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan