latop probleem medion 96350 van jaar 2007

Status
Niet open voor verdere reacties.
wel ik heb dus een laptop van de Aldi :p wel heb een probleem ben geduldig geweest maar sinds laatste dagen heb ik zoveel problemen iedere keer ik die rechter muis knop indruk in windows verkenner of mappen of afbeeldingen of muziek bestand dan blijft die een 2-5min vast zitten ugghh ;! kan dit probleem geholpen worden wat zou ik kunnen doen hier voor zodat het probleem weg gaat hij heeft dat meestal wel gedaan maar het is echt storend als je veel met muziek en foto's bezig bent
 
Bekijk topic:
http://www.pctuts.be/f237/opstartprogrammas-28947/
eens.
Als je veel muziek download van bepaalde peer 2 peer site's, heb je misschien wel bepaalde huisdieren binnen gepakt. Dan kun je een hijack log binnensturen op deze site, Malwarebyte's anti malware laten lopen (eerst goed de gebruiksaanwijziging lezen!!!) en/of Combofix opstarten (en terug eerst de gebruiksaanwijziging lezen!!!!!!!!)
Alle tools zijn terug te vinden met Google bv.
grzt.wivy
 
Bekijk topic:
http://www.pctuts.be/f237/opstartprogrammas-28947/
eens.
Als je veel muziek download van bepaalde peer 2 peer site's, heb je misschien wel bepaalde huisdieren binnen gepakt. Dan kun je een hijack log binnensturen op deze site, Malwarebyte's anti malware laten lopen (eerst goed de gebruiksaanwijziging lezen!!!) en/of Combofix opstarten (en terug eerst de gebruiksaanwijziging lezen!!!!!!!!)
Alle tools zijn terug te vinden met Google bv.
grzt.wivy

Hallo al zeer bedankt om te reageren ;) Ik heb beide uit geprobeerd en zoals je zei "eerst gebruiksaanwijzing lezen" wel bij combofix vond ik wel een handleiding maar kon door een of andere reden het programma niet op mijn bureaublad zetten onder combofix.exe ik had zoals men zei alle vensters gesloten en virus programma's uitgeschakeld na een paar keer proberen te download van verschillende website lukte het niet dus heb ik dan Malwarebyte's anti malware gekozen en daar waren geen enkle problemen bij hij deed goed zijn werk dus moet ik nog steeds de log uploaden?
 
Heb het ook al es meegemaakt dat Combofix niet op mijn bureaublad wou, dan maar knippen en plakken.
Iemand op de site heeft onlangs info vermeld over versleten 'harde schijven' symptomen en dergelijke.Misschien is een paar harde shijf testen doen.Je kan dit doen met tools van de HD-fabrikant, maar er bestaan nog andere progjes.
grtz.wivy
PS:als Malwarebyte ok is dan zit je merendeels goed, anderzijds een logje posten mag altijd.De analyse vergt een beetje tijd en de juiste personen moeten dan ook nog online zijn.
 
Wel ik snap het niet heb dus die malware programma uitgeprobeerd die heeft dan een trojan en worm en nog iets verwijderd maar nog steeds als ik rechter muis knop druk op een bestand dan blijft die verschillende keren vast zitten;!
 
Al eens de temperatuur nagekeken van uw HD! Ik heb de mijne deze week vervangen omdat de temperatuur opliep tot 75° ipv max 60°. Mijn muis besturing deed raar, sommige programma's opende niet. Ik heb zelfs een icepack ter hoogte van mijn HD moeten leggen, na een twintigtal minuten daalde de temperatuur! tot neen bijna normale werkopmgeving.

grtz.
 
wel ik heb een andere post gemaakt van hoe een harde schijf van een laptop afkoelen ik heb ondertussen ook de cooler gekocht en nu is de temperatuur tussen 37°-50° ik hoop dat dit mijn probleem zal oplossen :(



Wat is eigenlijk de beste tempratuur voor een laptop en een desktop computer eigenlijk?
 
Laatst bewerkt:
Wat is eigenlijk de beste tempratuur voor een laptop en een desktop computer eigenlijk?

Lastige vraag, omdat de verschillende onderdelen allemaal verschillende specificaties hebben, zo ook een verschillende max temperatuur.
Een minimum temperatuur is er niet.
Een maximum temperatuur voor een CPU is rond de 60 graden.
Ik hou 65 graden meestal als de limit, tewijl de fabrikant meestal tussen de 70 en 75 graden aangeeft.
Maar dit betekend niet dat het dan meteen kapot is. Ik heb wel CPU's meegemaakt met een temp van 85% die nog werkten, als was dit wel een zeer instabiel systeem. Oorzaak was stof, dat ding werd bijna niet meer gekoeld.

Voor een HD ligt de maximale temperatuur meestal rond de 50 graden.
 
HD temperaturen max. +/- 65°C, electronische onderdelen 80 a 95°C. Een HD is lager vanwege mechanische onderdelen. Koeling voor een laptop moeilijk geval, misschien met een Peltiër element maar of dit in de praktijk te verwezenlijken is ... ?
Een Peltiër element: elektrisch/electronisch element die afkoelt ipv opwarmen bij het aansluiten van een spanning. bv. een weerstand, een halfgeleider, ... ontwikkeld warmte.
 
HD temperaturen max. +/- 65°C, electronische onderdelen 80 a 95°C. Een HD is lager vanwege mechanische onderdelen. Koeling voor een laptop moeilijk geval, misschien met een Peltiër element maar of dit in de praktijk te verwezenlijken is ... ?
Een Peltiër element: elektrisch/electronisch element die afkoelt ipv opwarmen bij het aansluiten van een spanning. bv. een weerstand, een halfgeleider, ... ontwikkeld warmte.

Ok dank u wel ;) nu ben ik weer wat wijzer geworden :yahoo:
 
Wel ik snap het niet heb dus die malware programma uitgeprobeerd die heeft dan een trojan en worm en nog iets verwijderd maar nog steeds als ik rechter muis knop druk op een bestand dan blijft die verschillende keren vast zitten;!

Post je bevindingen in hijackthis
schade door besmetting is Rosty zijn ding.
Een systeem dat maar half hersteld is loopt soms na een tijdje terug in de soep.
Ik maak vast een post voor je aan op de juiste plaats, dan krijg je automatis mail wanneer daarop reactie komt.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan