Status
Niet open voor verdere reacties.
ik heb wel een klein vraagje, weet niet of dit de juiste forum is maar ik heb een probleem met printer, en lexmark p3150. Heb nieuwe inkt patronen gewisseld en nu doet hij het niet meer, zelfs softweare opnieuw geinstalleert. Wat nu ?;! Is er niemand die mij kan helpen en zoek al veertien dagen en langer op hulp.
 
Laatst bewerkt:
probleem

probleem

haal de inkt er eens terug uit zit hij niet verstopt is het plakkertje er wel af?
Heb alles al geprobeert patronen eruit terug installeren stekkers eruit trekken maar ik krijg geen print gedaan, heb mail gestuurt naar lexmark maar krijg gen antwoord. Weet u misschien een oplossing wan t het zou spijtig zijn om ander printer te moeten kopen nu ik ander patronen heh gekocht.
 
probeer eens terug met je oude vullingen
Als dat werkt gewoon met de nieuwe patronen(kunnen ook verharde patronen zijn) terug naar de winkel gaan dan zijn ze waarschijnlijk verkeerd geprogrameerd

Vergeet ook niet eerst je software en drivers te instaleren voor dat je de printer aan sluit

Ook kan het liggen aan het deksel van de printer als deze niet goed afsluit zal hij ook niet printen(blijkt een ziekte van een lexmark p3150 de deksel dicht detectie werkt dan niet meer(komt op het scherm als een fout melding),als dat het geval is zal lexmark je printer vervangen
 
Laatst bewerkt:
x2 bedoelt dat er op de patronen kleurnummers staan aan de hand daar van en type kan je nog eens controleren als alles klopt......
ja dat zijn nu eens van die vragen ,dat het meestal gissen is he......
sorry dat ik ook niet meer weet (tot nu zoek verder)
groetjes

onze forrestblade haalt daar ook iets aan dat kan (ooit al eens gehoord)
slechte patronen kan ,produktie fout
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan