lightscribe

Status
Niet open voor verdere reacties.
B

ben

Gast
Krijg steeds de melding " interne fout" als ik de cd wil branden met lightscribe?

Vind geen oplossing. Iemand een idee?
 
In ieder geval

In ieder geval

In dat lightscribe pakket zitten de drivers om lightscribe mogelijk te maken.
Zitten die er niet in je Pc, dan is het hopeloos en kom je nergens verder gelijk met welk programma.
Uiteraard is het zo dat je een een CD-DVD-brander moet hebben die uitgerust is met Lightscibe

Hoe herken je dat? aan het label dat op je DVD brander moet opstaan. Staat dit er niet op dan vergeet je het maar.

picture.php


Uiteraard moet je ook dan speciale lightscribe CD's of DVD's aankopen. En deze zijn niet zo goedkoop hoor. Ongeveer 1€ voor CD en 2€ per DVD

http://www.codi
ma.be/categorie/MED/0/media-cddvdfloppy.aspx?pg=3


Voor de rest weet ik ook niet wat er allemaal gebeurt in diverse PC's, ik weet 1 ding, alles werkt vlot bij mij met deze installatie.

Ik wil helpen maar ik denk dat de meeste mensen niet in regel zijn met ofwel hun CD-DVD toestel ofwel niet beschikken over de juiste CD-DVD's

Ik ga dit hier even blijven volgen en proberen te helpen waar nodig.

Groetjes van ®DaddyCool
 
alles is in orde,de lightscribe cd's, de lite on ondersteunt lightscribe.
en de diagnostics utility herkent de lightscribe drive,maat toch die foutmelding.

Kom er echt niet uit. Lijkt me ergens misschien een conflict,maar god weet met wat.
 
Ben je er al uit Ben ?

Ben je er al uit Ben ?

Ben je er al uit Ben ? of zit nog met probs ?

Ik heb vandaag alles nog eens netjes overgedaan met de bestanden die ik doorgaf hé.
Ik heb daarna zelfs heel vlotjes kunnen Lightscribe branden met Nero Ultra.

We zien wel hé.
 
Het kan dus best zijn dat je even moet zien of alle benodigde drivers van je moederbord geïnstalleerd zijn.
Anders gebruik je even Driver Genius om dit te constateren

Kan je hier downloaden : RapidShare: Easy Filehosting

Voor de rest als de lightscribe software goed is geïnstalleerd en het werkt nog niet dan vrees ik toch dat er iets mis is met die writer, tenzij daar ook de gepaste firmware niet op geïnstalleerd is.

Ik werk ook nooit met Nero, maar met Surething . Dit programma staat al hierboven.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan