Status
Niet open voor verdere reacties.
hallo,
ik ontvang soms pps-jes , die ik graag wil doorsturen.
Het vervelende hiervan is dat de ontvanger(s) de hele lijst geadresseerden van de vorige zender in zijn mail ziet staan.
Ik denk dat niet iedereen het op prijs stelt dat zijn-haar mailadres rondgestuurd wordt.

hoe kan je dit oplossen ?
met dank !
[OPLOSSING]
Wanneer je op doorsturen klikt krijg je een venstertje waar onderaan de adressen staan.
nu klik je met de linkermuisknop en sleep je naar beneden (alles komt in het zwart te staan)en dan op delete drukken.
en wanneer je de namen hebt aangeklikt waar je naar wil zenden moet je op BCC klikken(outlook express) dan ziet de ontvanger niet naar wie je gestuurd hebt.
OF:
Hetgeen ik in de mail wil doorzenden kopiëren (kan bv. uitleg zijn over de pps of dergelijke),
daarna CtrlA (= alles selecteren)
delete ( = alles verwijderen) of meteen de volgende stap :
CtrlV ( = mijn selectie plakken) [/OPLOSSING]
 
Laatst bewerkt door een moderator:
wanneer je op doorsturen klikt krijg je een venstertje waar onderaan de adressen staan.
nu klik je met de linkermuisknop en sleep je naar beneden (alles komt in het zwart te staan)en dan op delete drukken.
en wanneer je de namen hebt aangeklikt waar je naar wil zenden moet je op BCC klikken(outlook express) dan ziet de ontvanger niet naar wie je gestuurd hebt.
hopelijk ben je geholpen hiermee.
grtjes buster
 
dank je Buster , ik heb het zo geprobeerd , het is simpel , maar je moet er aan denken he ;-)

Ik weet niet of het in Hotmail ook bestaat, maar in Outlook kun je een bestand versturen naar diverse personen zonder dat de hele lijst van personen gezien wordt.
Hiervoor de adressen invullen onder BCC. Je selecteerd Aan en daarna zie je Uw namenlijst. Vul diverse namen in in het onderste vak (BCC)
De ontvanger ziet géén adressen van anderen.
 
Ik weet niet of het in Hotmail ook bestaat, maar in Outlook kun je een bestand versturen naar diverse personen zonder dat de hele lijst van personen gezien wordt.
Hiervoor de adressen invullen onder BCC. Je selecteerd Aan en daarna zie je Uw namenlijst. Vul diverse namen in in het onderste vak (BCC)
De ontvanger ziet géén adressen van anderen.

De Blind Copy ( of BCC ) kan je in hotmail gewoon aanzetten. en dan typ je daar dus je bestemmelingen in ipv in de TO
 
als het informatie is die in de body van de mail staat zoals de vorige forwarder wis je die toch gewoon? In de body gaan staan, selecteren wat je wil wissen en wissen. En dan versturen
 
Zo los ik het meestal op :
hetgeen ik in de mail wil doorzenden kopiëren (kan bv. uitleg zijn over de pps of dergelijke),
daarna CtrlA (= alles selecteren)
delete ( = alles verwijderen) of meteen de volgende stap :
CtrlV ( = mijn selectie plakken)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan