Medion Akoya Md 96752 Recovery Partitie

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hey Iedereen,

Ik heb mijn laatst bovenstaande (zie titel) laptop gekocht. Nu is er op deze laptop een recovery partitie geinstalleerd. Ik heb tevens bij de laptop cd s en dvd s gekregen en ik vroeg me aldoende af of ik deze partitie mag verwijderen en of het mogelijk is alles te herstellen met de originele bijgeleverde cd s van medion. Weet iemand hoe ik dan best (als het geen problemen geeft), deze partitie kan verwijderen? gewoon met systeembeheer>computerbeheer>schijfbeheer en de partitie wissen? Hopende dat iemand het antwoord weet? Het is dus wel de bedoeling als ik de recovery partitie zou verwijderen, dat ik met de cds-dvds alles van de bijgeleverde programma s kan herstellen, dit omdat er best wel een mooi pakketje bijgeleverd word en niet slechts een deel van de programma s?

Alvast vriendelijk bedankt!
 
Je vermeld niet welke cd's er zijn bijgeleverd, of je de pc dan daarmee kan herstellen kunnen we op deze manier geen zinnig antwoord op geven.
Over herstellen met een volledige systeembackup kan je al lezen op het forum.
Gebruik even de zoekfunctie ervan.
 
Eentje met de oem versie van windows vista (recovery disc), eentje met application & support disc, dan nog een met nero op en dan nog works, office trail, encarta en de bijgeleverde games.

Mvg Kristof
 
hebt u inhoud van recovery Disc en inhoud recover(D) als eens bekeken??
u zal waarschijnlijk wel een verschil zien(Drivers??)

u kunt er ook altijd de handleiding(wel bijgeleverd zeker) eens op nalezen.
 
Als je vista hebt kan je upgrade doen naar de ultimate, dan kan je hetzelfde doen met windows.
Een image maken kan ook met Acronis True Image of soortgelijk.
De discussie daarover kan je hier nalezen.
Dan kan die recovery wat mij betreft weg.
Velen denken daar anders over, het is nochthans het eerste wat ik zelf doe.
Dat moet ieder voor zich uitmaken.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan