Status
Niet open voor verdere reacties.
L.S.

Krijg sinds gister al mijn mail 4x en regelmatig word dit aangevuld met weer dezelfde mails zeker als ik ze nog niet in voldoende mate heb gehad,loopt soms op tot keer of 8
Krijg ook steeds foutmelding windows live mail dat er 60 sec geen verbinding is met pop server en of ik wil wachten of stoppen..??
Wat is dit??

groet Simon
 
ik weet niet of je de mogelijkheid hebt om via webmail je mail te bekijken.
Je kan dan gewoon eerst daar kijken of er een verdacht mailtje tussen zit en dan kan je deze daar verwijderen.
 
Hoi,

Heb ik net gedaan via provider XMS naar m'n mail , alhoewel daar alles gewoon 1x binnekomt is dat op mijn win live mail inmiddels stuk of 10/12x per @ ook als ik spam verwijderd heb gaatie vaak alles nog'n Xtje aanvullen met dezelfde mails en dan weer 'n x-aantal kopieen,ook nog steeds foutmelding pop !!
What the hell = dit ??

Groet Simon
 
Hoi, avg gebruik ik,weet niet of ik imap gebruik..
Heb glasvezelverbinding via xms 100mps/s en daar is volgens controle panel nix mis mee..
Elke X als ik live mail opstart krijg ik vaak weer dezelfde e-mails + de nieuwe binnen en dan daarna weer de melding kan pop 3 niet connecten wachten of stoppen ?
Probeer van alles maar tot nu toe geen resultaat !

Groet Simon
 
Hoi,

Nou begint de comp noggeeneens met downloaden Mozilla maar blijft vrijwel leeg na bestand opslaan datie niet verder en blijft hangen meld 1 aktieve download.. elke poging weer..
Snap er niet veel van..

groet Simon
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan