Status
Niet open voor verdere reacties.
ik gebruik de IE9 ook en ben er tevreden over ...
het is nu wel zo indien je bij de IE 8 blijft dat van wanneer de IE10 uitkomt bijgeleverdt met de nieuwe windows 8 , dat de IE 8 stilaan in de vergeethoek geraakt met de update's ....
[edit]aangeraden is om tijdens de installatie proces van de IE9 de computer NIET te gebruiken , ook mag er géén brouser open staan behalve die van de setup IE9 [/edit]
 
Laatst bewerkt:
ik heb explorer 8 , krijg melding om internet explorer 9 te doen installeren

doen of niet doen

Aanbiedingen voor Microsoft Updates dienen voor alle veiligheid altijd geïnstalleerd te worden. Ook al maak je gebruik van een andere browser moet je de internet explorer van microsoft ook altijd bijwerken met de laatste updates.
 
Laatst bewerkt:
ja , dit doe je best voor iedere gebruiker ....zelfde werkwijze hanteren !!!!
[edit] je opent eerst een andere gebruiker en vervolgens open je de IE brouser ; zie je dat deze de IE 9 is hoef je die dan niet weer te installeren ....ik was iets te snel met mijn vorig antwoord !!! [/edit]
 
Laatst bewerkt:
Aanbiedingen voor Microsoft Updates dienen voor alle veiligheid altijd geïnstalleerd te worden. Ook al maak je gebruik van een andere browser moet je de internet explorer van microsoft ook altijd bijwerken met de laatste updates.

Ja, maar je vergeet hier dat dit geen update betreft maar een upgrade. En daar is wel verschil tussen. IE9 is geen update van IE8. Zolang je alle updates blijft installeren van de bestaande producten is alles dik in orde. Er is zelfs meer kans op security leaks met een nieuw product dan een ouder bestaand product.
Normaal mag je die upgrade doen tenzij je web based applicaties gebruikt welke (nog) niet overweg kunnen met IE9.
 
ja , dit doe je best voor iedere gebruiker ....zelfde werkwijze hanteren !!!!
[edit] je opent eerst een andere gebruiker en vervolgens open je de IE brouser ; zie je dat deze de IE 9 is hoef je die dan niet weer te installeren ....ik was iets te snel met mijn vorig antwoord !!! [/edit]
Installatie/upgrade van Internet Explorer is niet gebruiker afhankelijk. Je hoeft dus niet voor elke gebruiker dit weer te herhalen, éénmalig installeren met een Administrator gebruiker is voldoende.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan