Status
Niet open voor verdere reacties.
hey,

ik heb een micro die niet werkt
is pas nieuw en als alles er in is gestoken is er wel geluid maar de micro werkt niet ik wil zo snel mogelijk antwoord graag want ik ken NIKS van een pc :p ik kan het alleen maar vernielen sry dat ik het in deze forum zet (microsoft xp) ik vond geen betere want ik heb het zelf dusss...
daar laat ik het dan bij he xD
zo snel mogelijk reageren ok bedankt en tot euh...

DOEGGG
 
Laatst bewerkt door een moderator:
In je configuratiescherm bij geluiden en audioapparaten het pictogram voor volume in je systeemvak (rechtsonderin bij je klok) plaatsen aanvinken. Hierop rechtsklikken en dan volumeopties openen en dan kan je microfoon aan en uitzetten. Geloof me als je speakers bij je pc hebt staan wil je de microfoon ook weer uit kunnen zetten.
 
Ik doe het zo :
Klikken en klikken in deze volgorde : Start, Configuratiescherm, Geluiden en audioapp. dan Volume, Geavanceerd, Volumeregeling, Opties, Eigenschappen .......
Hier staat een puntje vóór Afspelen, zet nu een puntje vóór Opnemen dan wordt Mic automatisch aangevinkt, Ok klikken en alles werkt !
Dat is alles en ja nu nog spreken en zingen.
 
Is uw vraag opgelost, zoja dan zouden wij graag de oplossing weten zodat wij deze topic als opgelost kunnen beschouwen.


SIMBA
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan