Status
Niet open voor verdere reacties.

filiep

Steunend lid
Vip Lid
4776-microsoftsecurityessentialsinstall.jpg


Security Essentials was al eerder was aangekondigd maar komt vandaag uit.
De gratis antivirus van Microsoft is vanaf vandaag te downloaden.


Security Essentials wordt de vervanger van Live OneCare, de betaalde antivirus van Microsoft wist maar twee procent van de antivirusmarkt te veroveren.
Het enige wat je nu nodig hebt is een legale versie van Windows, dan kun je de gratis antivirus downloaden.
De antivirus wordt beschreven als een simpele antivirus en anti-spyware die minder geheugen en schijfruimte gebruikt dan een andere betaalde versie van een antivirus.

Microsoft heeft de lijst met landen waar de antivirus wordt vrijgegeven bekendgemaakt.
Het opvallende was dat landen als China en India er niet bij stonden.
Dit werd eerder gedacht want kenners dachten dat Microsoft zich ging richten op de groeimarkten.
De analisten zijn deze keer optimistischer dan de vorige keer, bij Live OneCare.
Ze verwachten dat Microsoft wel mee kan gaan concurreren bij de gratis antivirusprogramma's, terwijl dit bij de betaalde niet goed liep.

Het downloaden kan hier http://www.pctuts.be/downloads/antivirus/31/antivirus-van-microsoft-1961/ .
Nu staat er nog een bèta versie op.
Na verwachting is de volledige versie vanavond rond een uur of zes beschikbaar.

bron: techzine
 
Laatst bewerkt door een moderator:
ik kom hier eruit van
Niet beschikbaar in uw land of regio

U bevindt zich klaarblijkelijk in een land of regio waar Microsoft Security Essentials niet beschikbaar is. Bedankt voor uw belangstelling voor Microsoft Security Essentials.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
4776-microsoftsecurityessentialsinstall.jpg


Security Essentials was al eerder was aangekondigd maar komt vandaag uit.
De gratis antivirus van Microsoft is vanaf vandaag te downloaden.


Security Essentials wordt de vervanger van Live OneCare, de betaalde antivirus van Microsoft wist maar twee procent van de antivirusmarkt te veroveren.
Het enige wat je nu nodig hebt is een legale versie van Windows, dan kun je de gratis antivirus downloaden.
De antivirus wordt beschreven als een simpele antivirus en anti-spyware die minder geheugen en schijfruimte gebruikt dan een andere betaalde versie van een antivirus.

Microsoft heeft de lijst met landen waar de antivirus wordt vrijgegeven bekendgemaakt.
Het opvallende was dat landen als China en India er niet bij stonden.
Dit werd eerder gedacht want kenners dachten dat Microsoft zich ging richten op de groeimarkten.
De analisten zijn deze keer optimistischer dan de vorige keer, bij Live OneCare.
Ze verwachten dat Microsoft wel mee kan gaan concurreren bij de gratis antivirusprogramma's, terwijl dit bij de betaalde niet goed liep.

Het downloaden kan op de deze site.
Nu staat er nog een bèta versie op.
Na verwachting is de volledige versie vanavond rond een uur of zes beschikbaar.

bron: techzine

de link is aangepast

nu zou het moeten werken
 
Wel, ten eerste is het eigenlijk een vervanging van Windows Defender. En hij scant niet constant steeds automatisch. En vandaag toen ik de pc opstartte, was die opeens automatisch uitgeschakeld.
 
Ik heb dit programma een paar dagen getest.
Ik moet zeggen dat ik niet echt enthousiast was.

Ik vond het traag en het had naar mijn mening te weinig opties om het op mijn maat af te stellen.

Anderzijds: iemand dat niets van computers en de techniek kent.
Zal dit programma meer dan voldoende zijn.
 
ik heb deze ook eens geprobeerd maar ik vind er niets speciaals aan . ik denk toch dat je beter af bent met een betaalde versie die je pc toch beter laat beschermen dan een gratis versie. nu stel ik me toch de vraag? als deze (gratis) even goed zo zijn waarom zijn er dan betaalde versie,s zijn of is dat voor winstbejag? ik heb er al vele uit geprobeerd en kom tot de conclusie dat norton een van de betere is .
 
als ik hier eventjes mag op reageren(mening van tjoepke) ? is het dan niet beter voor die persoon die niets zou afweten van een pc dat die dan toch beter af is een betaalde versie te nemen anders zou het hem veel geld kosten om telkens bij problemen een winkel te moeten binnen springen ik ben ook begonnen zoals iedereen als nietswetende beginneling en had in begin ook veel problemen met mijn pc maar nu weet ik alles af van een computer ook van windows xp vista zelfs nu windows7 ik doe nu reeds alles zelf en kryg het meestal allee buiten een paar dingen toch veel opgelost grtj zorro
 
Zolang ze de progjes te moeilijk maken voor een beginnende gebruiker, zal deze met een gratis of een betalend product geen weg kunnen. En Zelfs de best betalende producten ( ook Norton) zullen nu en dan ook een steek laten vallen. Zit je daar als beginneling met een pc die ofwel mank draait of niet meer werkt omdat je duur anti virus ding zijn werk niet deed...
Voor mij dus gratis en verstandig surfen en mailen is nog altijd de veiligste manier van werken, wat niet wil zeggen dat ik er ook geen tegenkom.
 
ja dat kan ik dan ook inkomen wat je schryft hoe dan ook het zal altijd voor een beginneling of een gevorderde moeilijk aanpassen zijn eenmaal je alles onder de knie hebt dan komen ze met iets nieuws af en tja zo blijven we bezig hee groetjes zorro
 
Gisteren nog computer van iemand gedaan, computer was 1 jaar oud een hp. Standaard is daar norton op geinstalleerd voor 60 dagen. Nu was deze al lang verlopen en pc zat vol virussen.
Ik vind dat ze het nu zouden moeten doen als Browserkeuze dat ze keuze geven bij nieuwe computer als hij voor eerste keer opstart.
Bijvoorbeeld keuze uit freeware anti virrussen software dat ze op op 1 van die klikken deze geinstalleerd word.
Zo zouden er al veel problemen opgelost zijn.
 
ja dat kan ik best geloven ik zou dat ook goed vinden als ze dat zouden doen. bij een nieuwe aankoop zetten ze daar inderdaad een naar hun believen een antivirus programma voor 60 dagen op.na deze periode verlopen is zouden ze dan ook willen dat je hun product aankoopt terwijl ze goed weten dat wij tegenwoordig al weten dat er gratis beveiligingsoftware te downloaden is. die browserkeuze vind ik dat ook heel goed werk met win7 en werk momenteel met 2 browsers 1 internet exployer 2 mozilla firefox werkt hier correct op dus vind ik dat je gelijk hebt .
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan