Mijn website cursiefjes

Status
Niet open voor verdere reacties.
Kijk uit met deze pagina http://users.skynet.be/cursiefjes/contact.htm zoiets kan nogal wat spam opleveren.
Beter is om bijvoorbeeld een invulblad te maken en een verzendknop.

Ook frames raad ik altijd af, want iemand kan via een zoekmachine bijvoorbeeld de kop pagina vinden door middel van de meta tags en komt dan nooit via een normale weg op de homepage.
Voorbeeld : http://users.skynet.be/cursiefjes/kop.htm
HTML:
<meta name="keywords" content="cursiefje, poëzie, proza, haiku, clerihews, limerick, gedichtje, ">

Hiermee bedoel ik dus: Iemand zoekt op het zoekwoord gedichtje en zou dit als hit kunnen vinden en alleen de koppagina te zien krijgen en hier is niets dat doorlinkt naar de homepage.
 
Wat je ook kan voor hebben is dat iemand gewoon in de main-frame terecht komt en de rest ook niet te zien krijgt, daarom kan het misschien aangewezen zijn (als je toch met frames wilt werken) een verwijzing naar home te maken en ja op elke nieuwe pagina.
 
Beste Monne,

Beste Monne,

'k ben leek in die zaken. Begrijp dus niet wat je ermee bedoelt. M.i. zou het kunnen zijn dat de map "cursiefjes" VOL zit. Dat kàn toch. Weet er iemenad of dit zó wel is? En hoe groot die map wel kan zijn? Enig idee, Monne?

groeten en :Merci:


Jan C.
 
Neen die map is niet te vol, die map kan zo groot zijn als je wilt (zo graat als je opslagruimte hebt) Hetgeen ik en ook Pluis meegeef is dat een wessite in een frameset niet zo optimaal is en als men bv. met een zoekmachine (bv.Google) op één van je bladzijde terecht komt zie je enkel die bladzijde en niet de navigatie.
Een vraagje met wat heb je die site geschreven ?
 
Dag Monne,
Wellicht heb je gelijk wat de grootte van de pagina betreft: ongelimiteerd. Ik zelf schreef mijn website niet, een vriend gebruikte daarvoor Frontpage. Tot gisteren verliep alles perfect. Mijn updates naar de andere pagina's gaven geen probleem. Alleen de pagina "cursiefjes" met zijn menu speelde me nu parten.
Bij het overhevelen van de HD naar de server gaat alles vlot. Een tweede poging leverde niets méér op. De link werd blijkbaar niet gelegd naar het nieuwe "cursiefje".

Voor mij een mysterie en blijkbaar voor de schrijver van de website ook want hij kon er me niet een antwoord opgeven die de oplossing bood.

Zie jij iets meer?
Bedankt voor je advies.
Groeten.

Jan C.
 
Zie antwoord van Pluis, een gemakkelijk en gratis programma (dit gebruik ik) is FileZilla,
vind je hier of hier op Pctuts de laatste is niet de recentste, maar kan je gerust downloaden, installeren en het programma doet automatisch dan zijn update.
 
Neen, ik word eerder afgescheept. Het forum is blijkbaar meer bedoeld voor mensen die er bijna alles van weten en dus niet zo zeer voor beginners-onwetenden.
Sorry, dit is MIJN indruk.
Ik blijf dus op mijn honger zitten.

Groeten.

Jan C.
 
Eerst nog een vraagje aan jou , hoe laad je de bestanden op naar de server ? Met welk programma ?
 
Ik laad ze op met Ace FTP!
Eigenaardig toch dat alle andere uploads naar al de andere pagina's WEL lukken!
Bedankt alvast voor je moeite die je wilt doen voor mij.
groeten

Jan C.
 
Neen, ik word eerder afgescheept. Het forum is blijkbaar meer bedoeld voor mensen die er bijna alles van weten en dus niet zo zeer voor beginners-onwetenden.
Sorry, dit is MIJN indruk.
Ik blijf dus op mijn honger zitten.

Groeten.

Jan C.


hallo Jan
Kijk mijn collega pluis wilde u natuurlijk duidelijk maken door als u zo de geven van u mail en adres op de site neer zet dat het erg spam gevoelig is en op U mail gespamd kan worden onder u naam.

Ten tweede wilde u de wegsite van u zelf laten zien, dat was geen probleem.

Ten derde kreeg u van mijn collega`s Pluis en monne diverse tips geen kritiek.
Dat u dat niet allemaal zo snap kan u gewoon vermelden in de topic.
Maar u wordt gewoon geholpen en niet zoals u zegt afgescheept.!!

Mvg DJ
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Is er nu een oplossing in zicht?
Word ik nu nog verder geholpen, zo ja door wie? Jullie antwoorden met zijn drieën.
Ik weet echt niet meer wie wie is.
Doe er wat aan AUB!
Groeten.

Jan C.
 
Wat ik zou doen is inloggen met je FTD programma de betreffende pagina verwijderen en dan de nieuwe in zijn geheel uploaden.
Ooit heb ik eens voorgehad dat een bewerkte pagina het ook niet deed en heb ze dan verwijderd en de nieuwe geplaatst met succes.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan