Status
Niet open voor verdere reacties.
hoi ik heb een samsung RC730 windows 7 home 4 GB RAM laptop met intel core i7-2630QM CPU 2.00 GHz en NVIDEA OPTIMUS video kaart maar minecraft 1.2.5 wil die wel draaien alleen word hij binnen 15 minuten van 50 tot 80 graden celsius en dan loopt ie vast [help please]
 
ik vraag je om het merk van de laptop .....
indien deze een medion is dan kun je geluk hebben dat ze deze werkelijk ook nakijken ...en zonodig herstellen ..
echter is gebleken (daarom trent werd er hier nog een topic opgestart ) dat de persoon in kwestie de laptop tot 3x toe heeft terug gestuurdt ...
telkens kwam hij er op uit dat ze zelfs de moeite niet genomen hadden om deze na te kijken ..
als oplossing boden ze hem een nieuwe laptop aan omdat volgens hen ( medion) het probleem niet gevonden kon worden !!!
de laptop die hem werd toegestuurd was wel degelijk nieuw , maar was van een mindere kwaliteit ( hierbij bedoel ik dan gezien de specificaties van de laptop) ook koste deze nieuwe maar de helft van hetgene hij betaalde voor zijne laptop die zo gezegdt niet te herstellen was ..

wat ik je hiermee wil duidelijk maken is indien zij u een nieuwe aanbieden , eis dan dat deze dezelfde specificaties heeft ...zoniet moeten ze u een betere geven vermits er een meer kost kan betaalt worden ( deze mag nooit hoger zijn dan 100€)
een mindere kwaliteit weiger je en je eis dan je geld terug !
desnoods stap je naar de consumentenbond

een gewaarschuwd mens is er twee waard ;)
 
ik beweer niet dat ze allemaal hetzelfde zijn ...integendeel heb zelf goede ervaringen met hp , acer en asus
denk ook dat SamSung een betrouwbaar merk is ...
houw ons op de hoogte .
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan