Status
Niet open voor verdere reacties.

dendanny

Steunend lid
Vip Lid
goede middag :

ik ben hier aan het zoeken naar de driver P5K SE Windows 7 32 BIT voor mijn moederbord
ik krijg hier wel een update via Windows update maar dat schijnt de goede niet te zijn
ik heb hier wel de installatie CD maar die is voor vista niet voor win 7
ook heb ik al gaan kijken op de site van de fabrikant maar daar gaat het maar tot 2007 ( vista ) ASUSTeK Computer Inc. - Motherboards- ASUS P5K SE
Het probleem is als ik grote bestanden moet uploaden op downloaden valt mijn internet gewoon uit en moet ik mijn PC opnieuw opstarten
ik hoop dat mij hier iemand mee kan helpen .

prettige herfst zondag :dendanny
 
probeer het hier eens ..
nadat je aangegeven heb welke windows je gebruikt wordt je doorgelinkt en zie je ...de volgende opties..

Qualified Vendor List (1)
BIOS (5)
BIOS-Utilities (2)
Chipset (1) Intel(R) Chipset Software Installation Utility V9.1.1.1019 for Windows 32/64bit XP & 32/64bit Vista & 32/64bit Windows 7
AUDIO (1)
LAN (1) Marvell Yukon Gigabit Ethernet Driver V11.10.5.3 for 32/64bit Windows 7
Utilities (1)
SATA (1)
Manual (18)
 
Laatst bewerkt:
een raad ....haal elke driver op die je op die site vind en bewaar deze in een map met de naam DRIVER PACK ASUS P5K SE
bewaar deze map op de externe schijf of op een cd.
 
was het de juiste !!!

ik heb deze gevonden door op jouw aanweizing verder te gaan betreffende de attansic atheros L1 gigabyte lan daardoor ....eerst de spec's opgevraagd van je moederbord ,
en kwam toen bij de Intel(R) Chipset Software Installation Utility V9.1.1.1019 for Windows uit ..
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan