Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo ,ik heb enkele mpg op cd staan ,maar nu zou ik die willen omzetten naar dvd ,kan iemand mij zeggen hoe ik dat moet doen ,ik probeerde al met winavi maar da lukt van geen kante, moet ik die film nu eerst weer op men pc zetten
alvast thanks
michelleke
 
pffffffff het wil langs geen kanten lukken,mijn meeste filmen haal ik af in mpeg ,dan heb ik een bin en cue file,nu wil een vriend ,dat ik enkele filmen op dvd zet omda hij het anders niet kan spelen,met alcohol120% lukt het ook al niet ,hij herkent geen dvds ,als ik nu een film copieer naar hd wil winavi ook al niet werken ,waar ik normaal alles mee doe ,weet iemand nog wat raad voor mij ?
 
een binfile kan uitgepakt worden met isobuster, rechtermuistoets op het bestand (in isobuster) en selecteer alleen mpeg files filteren.

verder heb je het nu over mpeg, dat is wat anders als een mpeg2.
mpeg is een vcd en niet geschikt om dvd van te maken.

als je dus een mpeg hebt ipv een mpeg2 moet je deze dus eerst converteren naar mpeg2.

als je dan een mpeg2 hebt, dan pas kan je het omzetten naar dvd, met de programma`s waar ik het over had.
 
ok ik denk het begrepen te hebben ,ik heb nu een mpeg die al op een cd stond weer op men hd gezet ,als ik die map nu open staan er verschillende in waaronder eentje mpeg2 ,dus nu moet ik die bewerken met de bovenvermelde programmas ,ale vooruit ik ga nog eens proberen dan ,ik laat het weten of het nu ga lukken
al thanks he mannen
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan