Msn typ / touch probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hey jongens,

Na lange tijd kom ik weer aan met een vraag van m'n vriendin.

Het volgende,
Zodra ze op msn komt, en een tijdje heeft gepraat met mensen, dan kan ze onverwachts niet meer typen. Heel onverwachts. Msn valt niet uit, geen error melding, nothing!
En ze kan ook nergens meer op drukken, ook niet bij de contactpersonenlijst.

De enige gevonden reden die misschien van toepassing zou kunnen zijn is dat zodra de laptop te heet wordt het typ / aanraak probleem begint, maar dat is ook niet altijd zo.

De enige oplossing wanneer ze weer kan typen is door de laptop opnieuw op te starten, en dan krijgt ze een paarse popup met een paarse plugin.. Dat gaat te snel om te kunnen lezen!

MSN Versie = Messenger 2009. Reden: Omdat daar meer mogelijkheden op zijn.

Hebben jullie enig idee?

Herinstallatie heeft geen effect.

Robbert Bouw.
 
Vreemd dat alle problemen alleen met Messenger voorkomen. Dan ga ik toch aan een software conflict denken.
Maar wat me ook zorgen baart is de paarse plugin. Dit zou ook op een besmetting kunnen duiden.

Scan eens met MBAM.
 
Natuurlijk kan een laptop die te heet wordt instabiel worden.
Maar instabiel is instabiel en dat is hij dan niet alleen met één programma (Messenger) maar met alle programma's.
Daarom zoek ik dit probleem niet bij de koeling.

Om de een of andere reden zal Messenger alle geheugen opvreten waardoor alles vastloopt. Daarom kan een nieuwe install soms helpen.

Maar die paarse popup met plugin vraag ik me ook af wat dat kan zijn. Daarom toch ook maar even een scan met MBAM Malwarebytes' Anti-Malware
 
Precies, dat kwam ook al in mij op, maar was er niet zeker van.

Ik snap niet hoe het kan dat Messenger (Simpel flut programma) 2009 zoveel geheugen 'plots' kan innemen en gaat crashen.
Die scan draai ik morgen, en de uitslag zal ik posten! :D
 
MBAM geeft geen melding.

Resultaat:
Image.png


Ik ga nu aan de gang met ZapMessenger.
Uitslag soon!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan