Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik open meerdere vensters van sticks en muziek.
Ik kan dan even luisteren en slepen tussen de vensters. Ik ken geen andere manier,de verkenner is een prima tool,zoekt zelfs liedjes.
Maar kun je alfabetische volgorde uitschakelen in de doelmap(stick).
Er zit dan ook muziek bij die in een video zit.Converters die ik vind zijn te gebruiken met een link.
 
je steld 2vragen ?
1...kun je de alfabetische volgorde uitschakelen in de doelmap ?
antwoord : ja dit kun je , door een nummering toe te passen op elke song..

zie voorbeeld afbeelding ..
Bekijk bijlage 10102

je ziet een nummering bestaande uit 4 cijfers m.a.w. ik kan hier een lijst aanmaken van 0001 tot 9999 song's
(deze lijst heeft momenteel 275 song's * dit is tevens de lijst van de buurman ! )


de 2de vraag betreft hier , om de muziek uit een gedownloade filmpje te halen .?

wel indien je hiermee bedoeld dat het om youtube muziekfilmpjes gaat , deze kun je met een tool ophalen ...
deze worden dan door deze tool gescheiden van elkaar ....het filmpje word nadien weg gegooit en je behoud de muziek welke naar een mp3 geconverteerd werd.
het tool dat jij nodig heb hiervoor is de FREE YOUTUBE TO MP3 CONVERTER

opmerking :
dit tool brengt regelmatig ook een nieuwere versie uit ..
je dient telkens de nieuwere te gebruiken , omdat de in gebruik zijnde niet meer zal werken !
 
Ik heb een extra map staan bij 'muziek' waar ik de geselecteerden plaats.Bij Organiseren vind ik niks wat kan nummeren of het alfabet kan uitschakelen.Mijn MS Office 10 pro zou dat kunnen.Gisteren nog les gehad van grafieken en filteren in Excel.
Mijn Nokia gsm doe ik ook via de verkenner (Windows),werkt beter dan die Nokia-progs,incl Bleuthoot.
En het is door die convertors dat muziek niet in de map 'Muziek' zit maar in een andere bestandslocatie.Ook al heb je de bestandslocatie aangeduid bij installatie.
 
je maakt het jezelf moeilijk ...
je kan in elk tool aangeven waar dat het eind resultaat moet bewaard blijven ...
ook met deze converter kun je dus zelf bepalen waar dat deze mp3 naar toe moet geschreven worden .
het is niet de installatie locatie die je dient aan te geven ....de installatie dient op de C te gebeuren in de map program files(x86)
het eind product ( de verkregen mp3) dient naar de door jouw gewenste locatie neer geschreven te worden ...
dit kun je enkel bewerken door het tool op te starten en de output file te veranderen naar C: gebruikers /****/ mijn muziek
**** = je eigen naam


om de nummering toe te passen die ik hanteert dien je met rechts op elke song te klikken en "naam weizigen "te selecteren
natuurlijk ga je nu enkel een nummering toevoegen en de titel behouden ...
eender welke song kun je zo eender waar zetten .
 
Laatst bewerkt:
Magic mp3 tagger staat op bureaublad(werkloos)..Mijn mp3's zijn voor '60.Dus ik onthoud dan maar wat songtekst en ga maar zelf op zoek.
De tag verander ik dan in de verkenner.Ik heb problemen met die tag-scanners denk ik.
Het is zoals eindeloos Googlen,niks.Weet je het antwoord of de vraag met de juiste woorden er in dan wordt er plots veel gevonden.
Denk maar aan iets plaatsen bij You Tube.je moet daar ook trefwoorden of zinnen meegeven.
 
MusicBee heb ik geïnstalleerd.In een apart venster heb ik Wikipedia nl/eng ;last fm en You Tube.Je kan die raadplegen,googlen terwijl de muziek speelt.
Nederlandstalig en werkt een beetje zoals W7.Free en komt als zip binnen,rechtstreeks van de makers.
(???? kom ik veel tegen bij tag zoeken)
 
Ok ,die Tagt! (eindelijk) Nu die bestandsnamen nog.Ik kan die hernoemen in de verkenner.
Maar in de container geraak ik niet in denk ik.Bij MediaMonkey kan het wel juist staan,maar ergens anders ......
Ik heb een aparte map staan in 'muziek',Monkey gooit alles op een hoop.Al goed staat die map op een stick.
Welke raadsels:muziek van voor '60 ,1 liedje ,meerdere uitvoerders/uitvoeringen..,mono/stereo,slechte/goede kwaliteit,digitaal remastered.Dat is een speld in een hooiberg.
 
Bij MediaMonkey kan ik een cover plakken.Ik vind wel dat er veel wirwar en ontbrekende artiesten/songs zijn.Zelfs tag via internet en de verschillende Amazon's geven totaal iets verkeerd.
Dan maar zelf zoeken.Pluspuntje,in mijn map van W7 staat het nu correct(tot zover de gecorrigeerden).
Ik kan nog een tijdje voort.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan