ja ik heb 3 licenties, de eerste aangekocht denk in april 2020 die staat nu nog steeds op Mac mini 2014,de tweede op Mac 2019 heeft gewerkt maar daar is de voeding onder waarborg stukgegaan en als ik ze opnieuw wilde installeren ging het niet meer,hoe heb ik het gedaan eerst oude installatie verwijderen, bibliotheek resten MS verwijderingen opnieuw installeren werkte niet meer, zelfde procedure met Mac air, daarna Licentiepromo seintje gegeven, ging ook met hun tips niet, bel naar MS mijn procedure die ik moest volgen werd mooi uitgelegd want zij hadden mijn scherm overgenomen, heb ik gedaan met Mac air ,er schenen nog meer restanten op die Mac air te staan dan ik dacht heeft zij mij allemaal uitgelegd, dan kwamen wij op het scherm terecht waar je die print screen hierboven ziet daar moet je installeren drukkende ik moest deze kiezen
laast aangekocht had,ging gewoon niet ,alles terug opnieuw 1,5 uur aan een stuk, het ging gewoon niet ,ze zagen het bij MS niet meer zitten en zeiden dat het niet lukte en dat ik de persoon waar ik het gekocht had maar moest melden, maar waarschijnlijk is de reden dat er geen ondersteuning meer gegeven wordt ,en daar heeft MS niet bij stilgestaan denk ik ,intussen heb ik al 1. aankoop via PayPal terugekregen,Licentiepromo verkoopt nog steeds office voor Mac 2016 die niet meer ondersteund word, gisteren op hun site gezien, als ze mij terugbetalen kan ik office 2019 installeren ,maar hoelang gaat die ondersteuning nog duren en verdorie die 365 is toch duur hoor ,heb nu op mijn andere Mac mini LibreOffice staan maar daar werk ik niet graag mee