Ola ikkie is er ook en wie is ikie dan?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Icemar

Steunend lid
Vip Lid
Goededag iedereen die deze topic leest.

Ik zal mij ffkes voorstellen.

Ik ben een persoon die ergens op de wereld woont wil je weten waar gewoon goed zoeken dan vindt je het wel terug in dit bericht of misschien wel niet.

Mijn leeftijd is ergens tussen de 14 en de 150 jaar oud (datum in profiel klopt niet kan ik vertellen).

Ik hoop hier een leuke tijd te hebben en veel leden te kunnen helpen met mijn kennis die ik heb.

Hobbys ja die heb ik ook alles wat je ongeveer met een pc kan doen zit in mijn hobby.

Mochten er nog vragen zijn die jullie over mij willen weten dan is het waarschijnlijk wel mogelijk dat ik er zinvol antwoord op geeft.

mvg Butterflyice.
 
Goededag iedereen die deze topic leest.

Ik zal mij ffkes voorstellen.

Ik ben een persoon die ergens op de wereld woont wil je weten waar gewoon goed zoeken dan vindt je het wel terug in dit bericht of misschien wel niet.

Mijn leeftijd is ergens tussen de 14 en de 150 jaar oud (datum in profiel klopt niet kan ik vertellen).

Ik hoop hier een leuke tijd te hebben en veel leden te kunnen helpen met mijn kennis die ik heb.

Hobbys ja die heb ik ook alles wat je ongeveer met een pc kan doen zit in mijn hobby.

Mochten er nog vragen zijn die jullie over mij willen weten dan is het waarschijnlijk wel mogelijk dat ik er zinvol antwoord op geeft.

mvg Butterflyice.

welkom(gt)
 
Mij iets te veel van niets. Toch welkom. Maar denk als je het goed meent, dat ge niet zoveel moet wegsteken. Ik kom ook niet van EGENS.
 
(lachen)(lachen)(lachen)(lachen)(lachen)(lachen)(lachen)(lachen)

:applaus:
 
Komt uit de buurt van Bergschenhoek(nl) en heeft als provider casema cable:meer wil ik niet over kwijt(jans)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan