Status
Niet open voor verdere reacties.

WaWa

Medewerker
Forumleiding
Onlangs werd als vanzelf een lege map toegevoegd, onderaan mijn lijst van favorieten in Internet Explorer 8. De map noemde zichzelf: < werkbalk favorieten >. Ik kon de map wissen, maar het kwam hardnekkig terug bij het heropstarten van IE8. Het is wel zo dat de lijst van favorieten 40 namen lang was. Ik vond het nog overzichtelijk genoeg omdat ze wel al in groepjes waren verdeeld. Het rechts- of links aanklikken van de map leidde onvermijdelijk tot: het dimmen van het scherm en de melding: < Internet Explorer werkt niet meer… > en een paar strafpunten in de betrouwbaarheidsgeschiedenis in het onderhoudscentrum. Uiteindelijk heb ik een paar links erin geplaatst en lijkt het opgelost. Hoewel… het aanklikken van de map via rechts in het startmenu nog onvermijdelijk IE8 uitschakelt.
Is IE8 zo “slim” dat ze zelf, als de lijst van favorieten de 40 bereikt, een map aanmaakt? Verder is het mij niet mogelijk de naam van de map op de gebruikelijke wijze te veranderen.
Kan iemand mij hierover wat meer zeggen?
Dank op voorhand. Grtjs, WaWa
 
Swake,
Nuttige info voor alle mede-lezers.
Wat mij betreft, alles gedaan, bovendien Ccleaner en schijfopruiming. Je kan niet zeker genoeg zijn, zelfs al is dat van het goede teveel.
Mvg,
WaWa
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan