openen sites

Status
Niet open voor verdere reacties.
V

Verwijderd lid 9940

Gast
Beste mensen een vraagje.
Als ik mijn mail doorneem kom ikk soms berichten tegen die verwijzen naar een site van de mailer. Dan open ik die site en zie dat jij het over een aantal onderwerpen heeft waaronder vaak staat: Lees meer of lees verder. Als ik daarop klik dan zou ik dus naar een uitgebreidere pagina van die site moeten gaan over dat onderwerp. Maar wat gebeurt er dan? Ik klik op de link lees meer, dan opent zich een site met in de linker bovenhoek een klein blauwkeurig cirkeltje met een schuin streepje erdoor en de vervolg site opent zich niet verder.
Wat kan ik doen om die vervolgsite toch te kunnen openen?

Alvast bedankt voor jullie hulp.
 
Het ligt er een beetje aan over welke site het gaat. Veel spammers sturen emailberichten met hele gevaarlijke links waar je nooit op moet klikken. Via deze manier worden namelijk ontzettend veel computers besmet !!!
 
Hoi Pluis, dit betreft een betrouwbare site dat weet ik 100% zeker. Ik open nooit iets waar ik ook maar het minste wantrouwen tegen heb maar daarvan is geen sprake in dit geval.
groetjes
Crimpak
 
Hoi Pluis,
van deze site www. securitymanagement.nl krijg ik regelmatig een nieuwsbrief die ik kan openen maar dan niet verder kan lezen als ik er een onderwerp uitneem waar staat "lees meer"

groetjes
Crimpak
 
Op de site van securitymanagement.nl ondervind ik ook geen problemen.
Het probleem lijkt mij meer op de pagina te zitten van de nieuwsbrief.

Geef ons eens een link van zo'n nieuwsbriefpagina. Of geef de broncode eens van het emailbericht.
 
Hoi Pluis fijn dat je je hulp aanbiedt.
Ik heb op dit moment nog geen nieuwe nieuwsbrief van die site securitymanagement.nl binnen maar zodra ik die heb stuur ik je de gevraagde gegevens toe zodat je even kunt kijken wat er nu precies aan de hand is. Volgens mij zit het ook niet in de site zelf maar nadat ik de mail met de nieuwsbrief van die organisatie hebt ontvangen en heb geopend in de doorverwijzing van de onderwerpen waar staat "lees meer". Dan wil ik wat meer lezen van het onderwerp dat in die nieuwsbrief wordt aangehaald en dan beginnen de problemen. Ik klik op "lees meer" of "Lees verder" en dan krijg ik een blanco pagina met dat lichtblauwe cirkeltje op de geopende pagina links boven.
Maar zodra ik de nieuwe nieuwsbrief binne hebt dan stuur ik je de gevraagde gegevens.
ALVAST BEDANKT
Crimpak
 
Hoi Pluis, volgens mij zijn ze met die nieuwsbrief van de site securitymanagement.nl zelf aan het rommelen geweest want vandaag kreeg ik een nieuwe nieuwsbrief en de vervolgonderwerpen kon ik gewoon opnenen en lezen zonder problemen. Dus ik denk dat het probleem is opgelost.
Graag had ik de site nu met deze nieuwsbrief naar jullie doorgestuurd maar ik zie dat je om contact te hebben ook als VIP abonnee je lid moet worden van Facebook. De reden waarom dit zo is gedaan weet ik niet maar ik wil geen gebruik maken van Facebook, dus ander contact of doormailen wordt moeilijk. Maar toch bedankt voor je inzet en hulp.
Met vriendelijke groet
Crimpak
 
Hoi QTEX,
zie bovenstaande bericht aan Pluis. Ik zag je rectie net te laat na mijn antwoord aan Pluis, maar toch bedankt voor de aandacht die je aan mijn probleem gaf. Ik vind het wel jammer dat ik geen contact kan krijgen met jullie als ik geen inschrijving maak op facebook, maar goed het probleem is inmiddels uit de wereld.
Nogmaals bedankt
Crimpak
 
Graag had ik de site nu met deze nieuwsbrief naar jullie doorgestuurd maar ik zie dat je om contact te hebben ook als VIP abonnee je lid moet worden van Facebook. De reden waarom dit zo is gedaan weet ik niet maar ik wil geen gebruik maken van Facebook, dus ander contact of doormailen wordt moeilijk.

Dit wil ik even uitzoeken wat je hier mee bedoeld.
Het is niet de bedoeling dat wij leden gaan verplichten om een Facebook account te nemen om een bericht te versturen.

Leg eens uit waar je deze melding kreeg ?
 
je hoeft hellemaal géén lid te zijn op face book om hier op pctuts lid te kunnen zijn ...
dat is een misverstandje ...
der is een mogelijkheid om je pctuts account te koppelen aan Face book door op de F connect button te klikken , maar dit is dan ook je eigen keuze en zeker géén vereiste ....
 
Beste Tuts ik zocht naar een emailadres van jullie organisatie buiten deze wijze van communicatiemet elkaar. Zoiets als b.v. info@pctuts.be o.i.d.
Beste Pluis ik zoek even uit waar ik die verplichte link naar facebook tegenkwam en laat je dat weten. Ik ben hem ergens tegengekomen toen ik die nieuwsbrief naar je wilde mailen via gewone mailmogelijkheden zoals ik hiervoor aangaf omdat ik niet wist hoe ik die site anders bij je moest krijgen maar ik kon nergens een emailadres van pctuts vinden. Ik wilde die gewoon doormailen Maar je hoort nog van me.
Beste Tiempjuuh Javascriptn heb ik nu ook gedownload en ingesteld.
Beste qtex ik zoek uit wwaar ik dat van die mail tegenkwam want ik heb het echt zien staan en laat je nog weten waar.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan