opruiming met Registry First Aid

Status
Niet open voor verdere reacties.
Heb afgelopen week mijn partities willen hernoemen met deze handleiding van Drivemapper (onderdeel van Partition Magic) maar als hij mijn cd- en dvdschrijver tegen kwam kreeg ik de foutmelding dat er geen schijf in zat, dus na afloop van het omzetten bleek nog alles het zelfde te zijn. Heb al enkele progjes zoals Nero moeten herinstalleren omdat deze de cd- en dvdschrijver niet meer vonden, en door een registerscan te doen met het progje Registry First Aid kwam ik tot het resultaat dat hij ruim 200 ongeldige sleutels heeft gevonden. Allemaal sleutels die volgens mij veranderd zijn bij het omzetten naar een andere letter van de partitie maar door de foutmelding dit niet is doorgegaan. Hieronder een klein voorbeeldje;

krijg de afbeelding niet geupload is nogthans maar 39 Kb groot :vraagteken:

Kan mij iemand raad geven???
 

alvast bedankt voor deze tip maar ben er toch een beetje bang van geworden daar ik brandprogjes opnieuw heb moeten installeren omdat ze de cd- en dvdschrijvers niet meer konden vinden, het probleem dat ik nu zou willen oplossen is dit van de sleutels daar ik het register toch een beetje proper wil houden en dus de overbodige sleutels weg zou willen de vraag is echter kan dit?

Ps; Kan mij iemand vertellen waarom ik een afbeelding van 39 Kb niet kan uploaden
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan