Status
Niet open voor verdere reacties.

Le Vecchio

Steunend lid
Vip Lid
Heykes,

Bij opstarten wordt eerst een check-disk uitgevoerd en duurt het wel een 10tal min. vooraleer de pc normaal aan de praat komt .. echter niet zonder foutvermeldingen in windows, steeds weer andere ... begon met "blauw scherm" wat wijst op hardwareprobleem dus wil een legale versie van win7 aankopen en deze installeren.

Iemand zo 'n versie aan te bieden?

graag reply, Andi.
 
Heykes,

Bij opstarten wordt eerst een check-disk uitgevoerd en duurt het wel een 10tal min. vooraleer de pc normaal aan de praat komt .. echter niet zonder foutvermeldingen in windows, steeds weer andere ... begon met "blauw scherm" wat wijst op hardwareprobleem dus wil een legale versie van win7 aankopen en deze installeren.

Iemand zo 'n versie aan te bieden?

graag reply, Andi.

Ik begrijp de logica hier niet goed. Je wilt een legale Windows 7 aankopen, vermoedelijk omdat je er nu nog geen hebt? Je wilt deze dan installeren op je systeem omdat dit zeer veel problemen heeft inclusief BSOD. Indien je PC hardwareproblemen heeft kan je misschien beter die eerst oplossen? Een nieuwe installatie kan helpen maar ik vrees dat het daar dan toch niet mee opgelost gaat zijn.
 
nadat je pc is opgestart typ je in het zoekvenster msconfig.
klik met rechts op msconfig.exe kies uitvoeren als administrator..
open de tap algemeen ..
het bolleke selectief opstarten moet aanstaan
kijk nu hier of het vinkje aansta bij systeemservices laden
indien je een verandering moet doen hier vergeet dan niet te bevestigen met toepassen en ok
 
@ ddragon80 : wat ik ervan uit maak is dat de ts een versie gebruik die doordat er een bepaalde update werd geinstalleerd (kb971033 ) de pc als zijnde een niet legaalle exemplaar wordt aangezien en daardoor dat indien de ts géén stappen onder neemt de windows streken ga vertonen , doordat microsoft systematischs bepaalde programma's verhinderd op te starten ; en zelfs na een tijd niet meer opstart behalve dan met een zwart scherm ..
ik gebruik ook zo'n versie ; dit is een versie dat werd uitgebracht voor 22 oktober 2009 eerder bedoelt als een test versie ! en te gebruiken op eigen risico!!!!
 
Kan volgen wnnr ik de reactie van qtex hier doorneem .. hardwareprobleem kan enkel door printer veroorzaakt worden -hp 7350- waar ik een alternatief stuurprogramma heb dienen te installeren gezien geen stuurprogramma voorzien in win7 ... al eens eraf gegooid maar nog steeds zelfde probleem, dus daarom wil ii vertrekken vanuit een legaal exemplaar van win7 (deze is copie van Ivan) teneinde deze mogelijkheid uit te sluiten .. alvast thx om de reacties !!
 
indien je géén win7 driver kunt vast krijgen voor jouw hp 7350 moet je de vista driver nemen let wel op dat je de juiste bit versie neemt ..
ik gebruik zelf ook de vista driver op mijn win7 64 bit ultimate dezelfde vista driver gebruik ik ook voor de vista business x32 bit ** beiden werken ze perfect !!

bijnader inzien heb ik ook vast gesteld dat hp je door verwijst naar een alternatieve driver...!
 
Laatst bewerkt:
heb zojuist een pb ontvangen van de ts ...dat hij de pc binnen gaat doen tydens de periode dat hij op vakantie is ..
met deze zet ik hierbij het topic op slot ...

dit is het bericht..
Hallo,

ben pas wakker, nachtslaaf he ...
neen, probleem nog daar en zelfs Win7 al opnieuw geinstalleerd, met en zonder updates .. denk echter dat het moederbord deze versie niet ondersteund want eerder zat zoals bij velen denk ik XP er op ... rare is dat ie steeds een ander foutmelding geeft, vandaar .. echter dat zwart scherm is er niet meer maar na -normale- opstart gaat ie weer opnieuw opstarten met ff blauw scherm wat duidt op hardware probleem dus alles afgekoppeld: dvd spelers, kaartlezer en nog wat meer maar probleem bleef .. wanneer het moederbord niet het probleem is kan het ook wel zijn dat -en meer waarschijnlijk- ik de bios dien te upgraden maar daar blijf ik liever uit haha "de grijze zone" .. dus denk erover wnnr ik naar wallonie ben en enkele dagen niet thuis, pc in store binnen te steken omdat ik die dan toch een 3-4 dagen niet nodig heb.. is er nog niet van gekomen, ook omdat ie nà de herstart probleemloos werkt denk ik ..


grtjes Andi
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan