Status
Niet open voor verdere reacties.
W

welpje

Gast
Als ik e-mail van Pctuts [nieuwsbrief] ontvang en ik deze open, dan
slaat Outlook Express vast [bevriest]en moet ik deze met Taakbeheer weer
aktiveren om de mail te kunnen lezen of verwijderen.
Dit sinds enige tijd zonder dat er iets bijzonders is veranderd en met elk ander e-mail heb ik geen last.
Heeft iemand misschien een optie of oplossing voor dit probleem? ;!

Gr, welpje
 
Als ik e-mail van Pctuts [nieuwsbrief] ontvang en ik deze open, dan
slaat Outlook Express vast [bevriest]en moet ik deze met Taakbeheer weer
aktiveren om de mail te kunnen lezen of verwijderen.
Dit sinds enige tijd zonder dat er iets bijzonders is veranderd en met elk ander e-mail heb ik geen last.
Heeft iemand misschien een optie of oplossing voor dit probleem? ;!

Gr, welpje


Gewoon even deze Ad-aware 2009 downloaden en instalgeven en de rest spreekt vanzelf, Its free ;)
Denk dat je probleem dan is opgelost, schoon je pc ook even op wil ook wel helpen ....
 
Tot nu aan toe geen last meer van het probleem, maar vraag me niet hoe het zich heeft opgelost, dit blijft even een ?
Had vanalles gedaan, scannen, schoonmaken, schone backups plaatsen, niets hielp en dat alleen van een mailtje van PCtuts welke Outlook Express bevroor.
Daarna nog enige tijd last gehad en zomaar ineens Ok
 
Tot nu aan toe geen last meer van het probleem, maar vraag me niet hoe het zich heeft opgelost, dit blijft even een ?
Had vanalles gedaan, scannen, schoonmaken, schone backups plaatsen, niets hielp en dat alleen van een mailtje van PCtuts welke Outlook Express bevroor.
Daarna nog enige tijd last gehad en zomaar ineens Ok

Waarschijnlijk heeft Ad-aware er toch een steenje aan mee geholpen, je had toch last van een lastige spy die vaak toch door hem gepakt wordt na rebooten, Ik ga hem sluiten als opgelost :duimop:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan