outlook expresse mails over plaatsen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ivan

Oprichter
Forumleiding
Admin
Ik stel deze vraag voor iemand.

De persoon had windows xp staan, nu heeft deze Upgrade naar windows 7 maar niet aan gedacht dat er geen mail programma in zat. Nu is de persoon allemaal zijn mails kwijt. In windows 7 vind hij de mappen nog van outlook. Wie weet een tip voor de mails nog weer te halen ?[OPLOSSING]
Probleem is opgelost door de mappen te verplaatsen naar besturing xp en zo de mails weer te hebben.
[/OPLOSSING]
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Je kan toch geen upgrade uitvoeren van de 7 op een Xp?

Het is zelfs zo dat je een upgrade kan uitvoeren vanaf Vista maar dat je de zelfde type moet hebben bijvoorbeeld Windows Ultimate naar 7 Ultimate

Nu bij de mails kan je eens proberen om een tooltje te gebruiken dat bestanden terug haalt, Recuva bijvoorbeeld. Ik weet wel echter niet of die mails kan terug vinden. Ik heb dit enkel al gebruikt na het formatteren en mensen waren foto's kwijt die ik vlekkeloos terug kunnen vinden heb. Is ook al een tijdje geleden.

Yveske
 
Ik zal morgen meer weten, ga deze persoon de mappen dat er nog zijn laten plaatsen op usb stick en dan ga ik deze over plaatsen naar xp, zal kijken wat dat geeft.
 
Ik stel deze vraag voor iemand.

De persoon had windows xp staan, nu heeft deze Upgrade naar windows 7 maar niet aan gedacht dat er geen mail programma in zat. Nu is de persoon allemaal zijn mails kwijt. In windows 7 vind hij de mappen nog van outlook. Wie weet een tip voor de mails nog weer te halen ?

Mails en adressen staan toch allemaal in outlook.pst. Als je dat bestand kunt ophalen, kan je als je terug outlook er op plaatst, alles terug hebben.
Dit zowel mails als adressen. Je hoeft enkel het bestand te importeren.
 
Het gaat over outlook express foutje van me.

Ben niet zeker maar denk dat in de outlook express dezelfde file van tel is.
Ik weet wel zeker dat de file van express probleemloos overgenomen kan worden door outlook. Vermoedelijk zelfs met dezelfde naam. Zeker een tst file.
Die files zijn altijd hyde.
 
Probleem is opgelost door de mappen te verplaatsen naar besturing xp en zo de mails weer te hebben.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan