Status
Niet open voor verdere reacties.
Beste,ondertussen nieuwe computer aangeschaft met windows 7 heb office 2007 en gebruik outlook nu in het begin werkte deze prima maar krijg nu altijd deze fout melding :er is een onbekende fout opgetreden 0x80040600 zie zelf niet zo direct het probleem kunnen jullie me helpen ?Dank bij voorbaat .

De oplossing is hier te lezen
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Beste,ondertussen nieuwe computer aangeschaft met windows 7 heb office 2007 en gebruik outlook nu in het begin werkte deze prima maar krijg nu altijd deze fout melding :er is een onbekende fout opgetreden 0x80040600 zie zelf niet zo direct het probleem kunnen jullie me helpen ?Dank bij voorbaat .


Michel De Deken

Zie hier eens.
 
outlook fout

outlook fout

Bedankt , zal me daar eens mee bezig houden laat je zeker iets weten hoe het afloopt
Bedankt al op voorhand

Michel De Deken
 
Eerst even een klein misverstandje uit de wereld helpen. Hoewel Windows 7 en Office 2007 beiden Microsoft programma's zijn staan ze op dit gebied los van elkaar.

Outlook slaat alle verzonden en ontvangen e-mail, het adresboek, de notities en agenda-items op in het bestand OUTLOOK.PST. Deze error geeft aan dat dit bestand corrupt is geworden.

Microsoft heeft een tool om dit te herstellen. Die vind je hier in bijlage. Laat je nog even weten wanneer het is opgelost?

Het handige aan de tool is dat het automatisch doet wat er uitgelegd wordt op de support-site van MS
 

Bijlagen

  • pst-repair-t.rar
    4.8 MB · Weergaven: 272
Laatst bewerkt:
outlook fout opgelost

outlook fout opgelost

Op deze site vind je inderdaad uitleg over deze fout , je moet naargelang het jaartal in office naar

scanpst op zoek gaan en dan kan je dit bestand herstellen en dat lukte ook nog.

Bedankt voor je hulp
Michel

Sorry had al een bericht waarschijlijk verkeerd terug gestuurd pers.naar Mik
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan