Outlook tussen 2 pc's synchroniseren?

Status
Niet open voor verdere reacties.
M

mikasjors

Gast
Wie weet er een makkelijke en ja (ik ben een hollander:p) gratis manier om de Outlook agenda en adresboek van mijn desktop en mijn laptop te synchroniseren. De e-mails en taken en weet ik wat meer hoeft niet mee gesynct te worden. De Desktop en de Laptop zitten beiden in mijn netwerk.

Heel simpel uitgelegd: Ik zet een afspraak of een contactpersoon in Outlook op mijn desktop. Op het moment dat ik Outlook op mijn Laptop aanzet zou ik graag willen dat dit automatisch bijgewerkt wordt. En andersom uiteraard ook, al zal dat minder voorkomen.

Mijn Telefoon en PDA syncroniseer ik met mijn Desktop via ActiveSync (daarom zal het 99,9 van de 100 keer van de Desktop naar de Laptop Syncen worden)

Ik heb Osasync pro al geprobeerd, maar dat is A: niet gratis. B: een heleboel instelwerk.

Ik ben al een paar dagen aan het rondneuzen en kan nog niet vinden wat ik zoek.

Alvast bedankt voor het meedenken,

Mikasjors
 
Ben the Devil,

Bedankt voor je reactie.

Ik denk dat ik met outlook back up mappen heen en weer moet gaan zitten kopiëren.
Ik gebruik op mijn laptop een ander e-mail adres als op de desktop. Daarom wil ik alleen het adresboek en de agenda automatisch synchroniseren.

Ik zal het ook eens aan de computerjongens op mijn werk vragen of dit sowieso wel mogelijk is zonder een programma als OsaSync Pro
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan