Z
zariash
Gast
is daar een bepaalde reden voor :vraagteken:Ik heb telenet buiten gesmeten wat denken die wel.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
is daar een bepaalde reden voor :vraagteken:Ik heb telenet buiten gesmeten wat denken die wel.
ik ga binnenkort ook verhuizen goed om te weten.Toen we verhuisde zijden ze aan de telefoon dat we gratis digibox kregen omdat we al zolang klant zijn, ook moesten we geen actievatie kosten betalen.
Nu goed verhuis word gepland, tecnieker komt de week er na van telenet.
Voor te beginnen wiest die al niets van een gratis digibox, hij belde naar telenet en zijden tegen hem dat het waar was.
Nu alles geinstalleerd, en 2 weken nadien krijgen we de 1 ste factuur de actievatie kosten staan er op + de digibox voor te betalen.
Wij belde naar telenet, en zijden aan de telefoon dat het een mising was, dat we een andere factuur gingen krijgen. paar dagen nadien kreegen we ze weer in de bus nu was de actievatie kosten er af maar de digibox niet.
Dus weer naar telenet gebeld, en daar was het weer oei is een missing. Ook hebben we die abonementen op prime en al stop gezet want je moet dat binnen de 1 maand doen.
En zijden aan de telefoon dat kan niet meneer want je heb een gratis digibox en moet je een abonement voor 1 jaar nemen van prime.
Ahnee zijden wij zo niet sluit die digibox maar af dan, ok zo gedaan.
1 week na dien krijgen we factuur van telenet met betaling voor 1 jaar prime.
Zij nu is het wel, alles van telenet buiten, vaste telefoon, 2 mobiel, telenet.