Packard Bell Computer gecrasht

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo iedereen
Ik heb een Packard Bell PC,3gb ram,640GB HD en het was win.Vista.
Maar ik heb een groot probleem met mijn PC.Mijn PC is namelijk gecrasht en ik kan hem niet meer opstarten,daarmee bedoel ik dat de opstart van de PC namelijk 5 a 10 sec. duurt en dan slaat hij weer af, en moet dan ongeveer 15 a 20 min. wachten vooraleer ik terug een poging wil doen om hem op te starten.Ik zou de PC willen herintalleren maar ja zo lukt het mij niet.Wat zou de reden hiervan kunnen zijn HELP(Videokaart,Hardeschijf,Afkoeling of iets anders????).Alvast bij voorbaat bedankt aan de mensen die reageren.
Dank u.
 
Ik krijg een scherm met of van de bios zoals Druk op F2 of Dellete om naar de bios te kunnen gaan.Maar ik mag F8 of F2 indrukken het lukt niet om naar de bios te gaan en dan slaat de PC direct weer uit.
 
Laatst bewerkt:
Het ligt er aan welke processor er in zit.
En wat voeding betreft is deze ook afhankelijk van het vermogen wat deze moet kunnen leveren. ( Dit ligt namelijk aan de configuratie van de PC ) Maar hierbij een richtprijs: 75 tot 100 euro voor een goede voeding komt aardig in de buurt. Natuurlijk zijn er goedkopere en duurdere modellen. Koop in iedergeval een goed merk.

Voedingen (A-merken)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan