Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo,

Ik begrijp niet wat er aan de hand is, maar ik kan niets meer in paint plakken.

Ik heb b.v. de startpagina van Pctuts voor mij staan en ik druk alt + prtsc tegelijk in.
Ik ga naar paint, en klik op "plakken", maar er gebeurd niets.

Ja ik wordt een dagje ouder, en mogelijk doe ik toch wel iets verkeerd, maar ik weet dan verdorie toch niet wat.

Wie brengt hier even licht in de duisternis ??.

Vast dank hiervoor.

Vriendelijke groet,

Ferna
 
ten eerste wil ik wel eens weten of je op een andere manier kan plakken in paint. en of je na alt+prtscr ergens anders in kan plakken zoals word ofzo.

probeer dus eerst eens ctrl+prtscr om in paint te plakken en probeer ook na alt+prtscr eens te plakken in word. zo kunnen we één en ander gaan elimineren.
 
ten eerste wil ik wel eens weten of je op een andere manier kan plakken in paint. en of je na alt+prtscr ergens anders in kan plakken.

probeer dus eerst eens ctrl+prtscr om in paint te plakken en probeer ook na alt+prtscr eens te plakken in word. zo kunnen we één en ander gaan elimineren.
 
Hallo Antwanneke,

Beide voorstellen geprobeerd, maar niets lukt.

Toch even volgende melden: Gisteren maakte ik een klein Word bestandje aan, dat ik alleen maar nodig had om af te printen, daarna heb ik op sluiten geklikt.
Toen ik ik via prtc later nog eens probeerde om een afbeelding van mijn bureaublad in paint te krijgen, kreeg ik nadat ik daar ctrl+ V had ingedrukt de weergave te zien van dat genoemde Word documentje.
Ik kan het niet meer volgen.

Dank voor je hulp.

Vriendelijke groet,

Ferna
 
concreet zou dat willen zeggen dat je niks meer kan copy-pasten als ik het goed begrijp?

dan ligt het al niet aan paint.

je schrijft in je vorige post wel "prtc". je bedoelt toch écht wel de combinatie van de 2 knoppen 'control' en 'printscreen' hé. maar dat zal wel...

kijk toch eens in je register naar HKEY_LOCAL_ MACHINE", "System", "CurrentControlSet", "Control-->keyboard layout. in de sleutel die daar staat mag geen waarde zitten. als die er is, verwijder die dan.
 
kijk toch eens in je register naar HKEY_LOCAL_ MACHINE", "System", "CurrentControlSet", "Control-->keyboard layout. in de sleutel die daar staat mag geen waarde zitten. als die er is, verwijder die dan.

Sorry voor mijn late reactie Antwanneke, maar door een kleine operatie die ik heb ondergaan is het Internetten een beetje achterweg gebleven.

Wat jij voorsteld om te doen, daar heb ik geen verstand van en ben ik een beetje bang van om te gaan doen.
Ben niet zo'n kenner van deze materie.
Eens "kijken" in het register kan dan vermoedelijk wel geen kwaad, maar ik heb geen idee hoe ik dat zou moeten doen.
Help je me nog even verder ??.
Vast dank.

Vriendelijke groet,

Ferna
 
klik op START => uitvoeren => typ daar => regedit
Nu zou je een nieuw venster zien, hier kan je op het pijltje naast HKEY_LOCAL_MACHINE klikken en
dan ga je zo verder tot je bij die keybord layout bent, daar klik je op en dan zou je rechts
moeten zien bij gegevens dat daar staat "geen waarde ingesteld".
 
Hallo carlo,

Dank voor je tip, en sorry voor mijn late reactie hierop; omstandigheden zie je.

Als ik in Windows 7 op start klik, dan zie ik daar nergens" uitvoeren" staan, en een leeg veld om "regedit" in te typen.
Ben wellicht stom bezig, maar dan hoor ik het graag.

1zmnx1e.jpg


Vr.gr.

Ferna
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan