Status
Niet open voor verdere reacties.
In mijn pc zit maar 1 harde schijf maar ik stel vast dat die 11 partities heeft. Geen idee hoe die daar allemaal zijn gekomen. Ik heb wel problemen gehad met een herinstallatie. Nu werkt mijn pc terug normaal en zijn alle programma's geïnstalleerd. Dus was het tijd om een image te maken van mijn harde schijf en dan zag ik die 11 partities. Welke partities kan ik terug verwijderen?
 

Bijlagen

  • Schijfbeheer.jpg
    Schijfbeheer.jpg
    44.9 KB · Weergaven: 139
de afbeelding is te klein om er maar iets van te zien ...
upload je afbeelding naar imgdumper.nl en plaats de eerste vermelde link van de 7 verkregen links hier in het forum ...
 
Gewoon zo laten, zijn een paar kleine partities die misschien teveel zijn maar die paar MB zul je niet echt missen en welke echt weg kan is onduidelijk.

Indien je wel een verse install kunt plegen en geen herstel via de recovery dan zou je de schijf maagdelijk leeg kunnen maken met een booable partitiemanager of met de installatie DVD/USB stick met windows 10 (neem ik aan).
 
Lange pier bedankt voor je reactie.

Die paar MB's maakt inderdaad de zaak niet. Het is allen vervelend bij het maken van een image van de harde schijf. Maar AOMEI Backupper geeft al direct als antwoord dat er maximum 3 partities in de image kunnen zitten. Voor een volledige image moeten de rest van de images in een aparte run gemaakt worden. Bij een totaal van 11 partities is dat niet zo handig.
Of is er ander back-up software die dat wel kan?
In de goede ouwe tijd van Windows XP werkte ik met Norton Ghost en dat was geen enkel probleem maar die software werkte niet meer en de cd ben ik ondertussen kwijt gespeeld.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan