Status
Niet open voor verdere reacties.
zou de partitie van Vista willen verkleinen met een 25 Gb maar dit schijnt niet te kunnen met zijn eigen schijfbeheer progje kan niet meer dan 9999 verkleinen. Dus nu is mijn vraag of er gratis defragmentatie progjes zijn die in Vista werken???


Defrag of partitioning? wel een belangrijk detail hé(y)

Maar ik heb DIT ff voor je op rapidshare gezet. Ik ben er tevreden van. Ik ga ervan uit dat je weet wat je met de rarfile moet doen ;)
 
Defrag of partitioning? wel een belangrijk detail hé(y)

Maar ik heb DIT ff voor je op rapidshare gezet. Ik ben er tevreden van. Ik ga ervan uit dat je weet wat je met de rarfile moet doen ;)

het is om te verkleinen ik dacht defragmenteren ordenen was en verkleinen zoals boven staat partitioneren maar in ieder geval bedankt. (y):applaus:
 

heb beide systemen al geinstalleerd maar had nu graag Ubuntu 9.04 bij geinstalleerd op deze pc. Hiervoor had ik graag een deel gebruikt van de partitie waarop Vista staat geinstalleerd en heb dit geprobeerd met PartitionMagic 8.0 vanuit XP Home maar dat lukt me niet kan dan de Vista partitie niet van grote veranderen en in Vista zelf kan ik maar tot een kleine 9 GB daarom de vraag naar een progje.
 
Lees het dan even.
gparted staat er bij (+ de downloadlink) en hoe te gebruiken.
En in Vista staan beide methodes uitgelegd.
 
Lees het dan even.
gparted staat er bij (+ de downloadlink) en hoe te gebruiken.
En in Vista staan beide methodes uitgelegd.

heb inderdaad te snel gereageerd ondertussen afgehaald gebrand en was heel snel gefixt, en niet onbelangrijk bijde systemen werken nog. Nogmaals heel hartelijk bedankt voor de tip. :applaus:(y)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan