Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo,ik heb een probleem met mijn PC maar ik weet niet goed in welke categorie ik mijn vraag moet plaatsen,dus ik zet hem hier maar neer als het niet op de goede plaats is dan hoor ik het wel.Het volgende is er aan de hand:

Ik heb een PC die draait op Windows 8.1 Pro met een Intel Core I5 4670 Processor op een Asus H87-Pro moederbord met 16 gb Geheugen en een NVidea Geforce GT 610 Videokaart met 2 gb geheugen.
Nu is er van de ene op de andere minuut iets misgegaan,de Pc is met downloaden en upgraden van programma's en het laden van afbeeldingen zo traag geworden dat hij over een plaatje laden wel een paar minuten doet.
Ik heb Spotnet geinstalleerd staan,maar ik kan de database niet binnen krijgen want daar doet hij wel een paar uur over.Met Eset Internet Security is hij zeker een half uur bezig geweest om deze bij te werken.
Ik heb ondertussen de computer al weer 2x opnieuw geinstalleerd met een ander besturingsprogramma o.a Windows 7 maar het probleem blijft.Ik had gedacht ik installer de computer opnieuw dan zal het wel opgelost zijn maar dat was niet het geval.Ik heb de bios geupgrade naar de nieuwste versie, maar ook dat helpt niet,hij blijft zeer traag,maar met een programma opstarten is hij snel genoeg.Ik heb Malware bytes en Eset al grondig laten scannen maar ze kunnen niets vinden,alles is oké.Wie heeft zoiets al eens meegemaakt en kan mij hiermee helpen?Ik hoor graag van U,want ik zit momenteel uitgeblust achter mijn computer en ik weet niet wat ik er nog aan kan doen.
 
beschik je over een 2de pc waarmee je nu kunt werken ...
bijvoorbeeld om een iso op te halen en deze dan te branden op een cd , indien zo dan beveel ik je de Avg rescue cd aan ..
deze kun je ophalen vanaf hier
letop :
er staan 3 bestanden ..
-een iso (deze is om op een cd te branden )
-ook staat er 2 x een iso(rar en een zip bestand) welke je na het uitpakken op een usb stick kunt zetten !
* ik beveel je de iso aan om op een cd te branden ...
nadat deze gebrand is plaats je deze in de desbetreffende pc en je geeft in de bios aan om op te starten vanaf de cd drive .

*maak je toch de usb stick aan dan dien je ook deze aan te sluiten op de desbetreffende pc en in de bios aan te geven om op te starten vanaf deze stick !

in elk geval dien je eerst een bevestiging te geven om deze te updaten voor dat je deze laat scannen ...
waarom deze scan .
deze scant je systeem voordat windows is opgestart ...er kan namelijk iets verdachts mee opstarten dat jou systeem langzaam maakt !

bekijk ook eerst het filmpje indien mogelijk ..
[video=youtube;fGX-592qty8]http://www.youtube.com/watch?v=fGX-592qty8[/video]
 
Hallo Qtex en Grominet,ik ga dat programmaatje van Qtex downloaden, en Geronimet mijn internetsnelheid is 60 mb,volgens de provider zou ik rond de 7600 moeten kunnen halen met downloaden.
 
hallo Gronimet,bij Ziggo is de snelheid als volgt:

Ping 44 ms
Download 62.32 Mbps
Upload 5.81 Mbps

Ik werk hoofdzakelijk bekabeld(vind ik veiliger)maar ik kan ook draadloos maar dat geeft precies dezelfde problemen.
 
Hoi Qtex,ik heb de AVG Rescue cd gebrand en ik heb hem op USB staan,maar ik kom niet verder als het aceptatiescherm,want ik kan niet acepteren,geen enkele toets werkt,geen enter,geen spatie,ik kom er niet mee verder.
 
het betreft hier om een desktop pc vermoed ik ...
heb je toevallig de mogenlijkheid om een PS/2 toetsenbord aan te sluiten .. of je kan zo een hulpstuk gebruiken ..

Ashampoo_Snap_2014.03.29_15h46m33s_005_.png
 
Open een command prompt scherm en voer volgende opdrachten eens uit aub?

Code:
ping www.google.nl -n 30 > c:\pingtest.txt
ping www.google.nl -n 30 -l 1000 >> c:\pingtest.txt
(bij de laatste ping -l 1000, is dus de l van Lima)

Op je c: moet dan een bestandje staan met de naam pingtest.txt. Post dit bestand hier als bijlage (via uitgebreide Editor)
 
mocht het bovenstaande je geen oplossing brengen dan kun je de Chameleon optie opstarten van Malewarebytes ..
deze word uitgevoerd van uit een Dos scherm en zal eerst naar updates zoeken en al de bedreigingen killen ...
daarna gaat deze zelfs een volledige systeemscan uitvoeren ....
Download HIER de Chameleon ..
dit is een ingepakt bestand ..
jij dient deze uit te pakken naar je bureaublad van de betreffende pc ..
open dan de uitgepakte map en klik op de Mbam-Chameleon.exe om deze te starten ..
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan