Status
Niet open voor verdere reacties.
hallo,
Mijn computer valt op onregelmatige tijdstippen opeens vanzelf uit. We hebben al 2 herstelpunten uitgevoerd, de computer al gekuist tegen spam en andere vuiligheid, maar niets helpt...Na het uivallen start hij zich automatich weer op.
wie kan mij helpen,


greetz,
playbunny265[OPLOSSING]
Ik heb My Private Folder manueel verwijderd omdat hij via het configuratiescherm problemen gaf. Ook heb ik bestand per bestand uit deze map moeten kopieren of mijn computer viel uit.
Sindsdien geen problemen meer gehad...ik ga nu proberen om mijn files met winrar te beveiligen


ene...BEDANKT IEDEREEN VOOR DE HULP !!!
[/OPLOSSING]
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Wordt de pc niet te warm?

Heb je de pc van binnen eens gekuist? Stof verwijdert?
In eerste instantie lijkt me het probleem dat pc te warm wordt
 
Ga naar configuratiescherm>systeem>Geavanceerd>opstart-en herstelinstellingen,
en vink bij systeemfouten het vakje "de computer opnieuw opstarten uit"
Als je in de toekomst een systeemfout hebt die minder ernstig blijkt,
zal je computer dan niet meer automatisch herstarten. ;)

Blijkt het toch een ernstige fout, dan zal je dit zeker merken en kan je
alsnog handmatig opnieuw opstarten.

*edit* zeker ook de tip van ben volgen ! Kan idd ook een oorzaak zijn!
 
Laatst bewerkt:
dit programma eens starten en naar hardware/sensoren gaan kijken.
Je kan de temperaturen steeds bijhouden, ook verteld het programma wat de laagste en de hoogste temperatuur was tijdens de periode dat het gelopen heeft.
 
PC vanbinnen gestofzuigt: start nu veel sneller op en maakt minder geluid
Meestal valt hij uit als ik een liedje wil openen uit 'My private folder' een beveiligde map van het programma: microsoft private folder 1.0 Maar als ik het liedje kopier naar C\\temp dan geeft hij geen problemen....ligt het dan aan my private folder ofzo?
 
Onlangs iets nieuws in pc gestoken? Mogelijks kan Uw voeding het niet meer aan. Zwaardere voeding steken in dit geval of ongebruikte hardware verwijderen.
 
Onlangs iets nieuws in pc gestoken? Mogelijks kan Uw voeding het niet meer aan. Zwaardere voeding steken in dit geval of ongebruikte hardware verwijderen.


nee, niets nieuw ingestoken, maar nu valt mijne nul komma nul vijventwintig eurocent: hij valt elke keer uit als ik iets op de achtergrond aan het afspelen ben uit my private folder, en als ik de liedjes kopieër naar een andere map dan geeft hij geen problemen, dus zal ik eens proberen om dat programma te verwijderen. zien wat dat geeft...
 
Ik heb My Private Folder manueel verwijderd omdat hij via het configuratiescherm problemen gaf. Ook heb ik bestand per bestand uit deze map moeten kopieren of mijn computer viel uit.
Sindsdien geen problemen meer gehad...ik ga nu proberen om mijn files met winrar te beveiligen


ene...BEDANKT IEDEREEN VOOR DE HULP !!!
 
Vreemd, een map die je pc laat uitvallen.
Als het probleem zou terugkomen na het gebruik van bestanden uit die map zou het een besmetting kunnen wezen volgens mij.
Dan zet je best een logje in veiligheid op het net, bij hijack this.
Deze mag slotje op.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan