Status
Niet open voor verdere reacties.
Als ik mijn pc opstart dan duurt dat ongeveer 25 minuten voor ik kan surfen of mailen,wat heb ik al gedaan:ad-ware laten lopen,spybot&destroy,schijf opgeruimd,spyware dokter,defrag hd,maar dat helpt mij niet,wat kan ik nog meer doen?
 
Als het echt zo stroef loopt en met alle middelen heeft uitgeprobeerd zou je best de pc eens formateren en windows opnieuw installeren, simpel met een proper nieuw windows xp beginnen.
Niet Vergeten !!!!
Eerst en vooral een backup nemen van bestanden, foto's, muziek enz... die je niet kwijt wil en deze eerst branden op een DVD of CD voor je windows eraf haalt.
En eventueel met een programma de drivers backupen en branden op cd , zodat je dit ook hebt als er een driver niet automatisch word gevonden.

Groeten

Luc
 
Re

Re

Als het echt zo stroef loopt en met alle middelen heeft uitgeprobeerd zou je best de pc eens formateren en windows opnieuw installeren, simpel met een proper nieuw windows xp beginnen.
Niet Vergeten !!!!
Eerst en vooral een backup nemen van bestanden, foto's, muziek enz... die je niet kwijt wil en deze eerst branden op een DVD of CD voor je windows eraf haalt.
En eventueel met een programma de drivers backupen en branden op cd , zodat je dit ook hebt als er een driver niet automatisch word gevonden.

Groeten

Luc
Ik had de vorige keer opgelost maar weet niet hoe,format ja,maar daarna kos het veel tijd om alles weer...Groeten
 
alfons

ik heb hier een link gevonden om de hijackthis te downloaden
WEBalley - spyware - HijackThis
alleen downloaden !!!
als je het hebt gedownload moet je het in een mapje steken bv bij je dokumenten
doe die map terug open

dan zie je zo een soort detonnater(springstof) staan ,
dubbelklik daar dan op , dan zal hjt verschijnen , dan klik je op;
doe een systemscan en save a logfile

dan zul je zien dat er een scherm verschijnt dat een scan maakt , als dat gedaan is , dan verschijnt er een kladblok met de logfile

daar ga je in de taakbalk vanboven naar : bewerken en kiest daar :
alles selecteren ,dan ga je terug naar de taakbalk :bewerken en kiest daar voor :kopieeren

dan kom je naar je topic alhier op het forum hijackthis
en opent het zo als je een vraag wil stellen
zet er dan bv : dit is de log van alfons

klik dan met de rechtermuisknop , achter dat antwoord dat je geschreven hebt , en kies voor : plakken

dan kunnen ze hier eens kijken wat er mis
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan